2012. augusztus 29., szerda

A 6 kedvenc manikűröm a nyáron - válogatás

Visszaszámlálás indul! Már csak pár nap van hátra az idei nyárból ezért nosztalgiáztam egy kicsit és átnéztem az elmúlt három gyönyörűséges hónap képtermését. Készítettem is néhány válogatást a kedvenc képeimből, először a 6 kedvenc manikűröm mutatom meg :)
Nagyon-nagyon nehéz volt hatot kiválasztani közülük, elég változatosan festettem a körmöm a nyáron. Egy közös van azonban (majdnem) mindben, a feltűnő szín. Legtöbbször ugyanis valami neon/élénk árnyalatot használtam. A másik dolog ami feltűnt hogy nagyon ritkán volt "csak úgy" kifestve a körmöm, minden minta nélkül. A kedvenceim a pöttyözés és a díszítő kövek voltak, de továbbra is jelen volt a körömnyomda és a repedezős lakk is. Egy új szerelem is született, méghozzá a szivacsos technikával!
A montázson látható manikűröket az alábbi linkeken éritek el:

Nálatok mi volt a jellemző a nyári manikűrökre?

Ui.: készültem még pár válogatással az utolsó napokra :) remélem szerettek nosztalgiázni!

7 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nálam is a mindenféle lakkozás volt a jellemző, de ahogy Te is, nem szerettem "csak úgy" kilakkozni a körmöm, kellett rá valami extra.
A nyár első felében viszonylag keveset lakkoztam a körmeim a japán manikűrözés miatt, az utolsó hetekben már folyamatosan, és előtérbe került a körömnyomda (alig várom, hogy megérkezzen Kínából az új palettám :-)

Unknown írta...

A tieid közül a "szivacsos menta" volt a kedvencem.
Idén nyáron inkább a holo lakkjaimat használtam,de a pontozómmal is szivesen alkottam érdekes mintákat. :)

Anett írta...

PAncsi: remélem fogsz még írni a japán manikűrről! Na és persze az új mintalemezről is, már én is kinéztem párat, csak nem tudok dönteni :)

Zsófi: a pontozás tényleg szuper! A holo lakkokról meg ne is beszéljünk... olyan rég óta szeretnék egy olyan szépséget, de talán majd karácsonyra meglepem magam vele :)

dyna írta...

a kék és a szivacsos mentásod volt a kedvencem, de a többi is annyira nyári és jól sikerült. ;)

Barta Veronika írta...

A köves a kedvencem, kedvet kaptam egy ilyen manikűrhöz én is, úgyis alig használom a köveim. :)

E73 bioarcapolas blog írta...


Mindegyik gyönyörű :)

Monic írta...

Szintén a kék és a szivacsos mentás a kedvenc, de az összeset tudnám viselni, mert nagyon szépek! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger