2012. augusztus 11., szombat

A nyertes!

Véget ért a szülinapi nyereményjáték, nem akartam sokáig húzni a sorsolást főleg mert én is nagyon izgultam! A sorsolásnál az egyszerűbb utat választottam ezúttal és a random.org-ra bíztam a szerencséteket, ami a 77-es számot forgatta ki. És ez bizony Neked kedvezett
nagymogi



Kérlek, írj egy e-mailt (vattacukor.virag@gmail.com) hogy hová küldhetem az ajándékod! Legkésőbb szerdán éjfélig várom a jelentkezésed, azután újra sorsolok.

Köszönöm hogy velem játszottatok, további szép hétvégét!

6 megjegyzés:

nagymogi írta...

Írtam, köszönöm! :)

Neon Rider írta...

grat:)

Gabi86 írta...

Gratulálok! :)

nagymogi írta...

ugye megkaptad a levelem?

Anett írta...

Nagymogi: persze! Viszont csak holnap reggel jutok el postára. Ma reggel akartam és utána írtam volna hogy várhatod a postást :( de nem jött össze és írni is elfelejtettem ne hari!

nagymogi írta...

Jól van, semmi gond, csak érdeklődtem :) türelemmel várom :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger