2012. augusztus 19., vasárnap

A hetem sminkekben - 33.hét

Szabadság és nyaralás után visszatérni a munka világába mindig kicsit nehéz, olyan mint mikor az iskolásoknak eljön a szeptember 1-je. Hát valami ilyesmi hangulatom volt nekem múlt héten, nem is nagyon küzdöttem a sminkekkel.
Hétfő - kemény volt az első nap :) ehhez méltóan egy sötétebb szürkés, ezüstös sminkkel készültem. Vékony fekete tusvonal volt az egyetlen extra amit hozzátettem, de az egész így sem telt 5 percnél többe.
 Kedd - itt már hiányoztak a színek, így a kék mellett döntöttem. Egy kevés meleg sötét barnát és fekete tusvonalat dobtam mellé.
 Szerda - natúr sminknek indult, de épp csak egy picivel lett több, mindez természetesen barnában. Mindezt az Essence metallics palettájával sikerült elkövetni.
 Csütörtök - arany és barna, itt már igazán ötletem sem volt mit kéne...
Péntek - egy minimális kék, minimális sötétbarnával és egy kissé hangsúlyos barna tusvonallal. Igazából ez is lett a heti kedvencem, mert elég minimál is volt de azért színes is. A szememre a Maybelline Color tattoo türkiz színét vittem fel nagyon vékony rétegben egy ecset segítségével. Majd egy kis sötétbarna színt tettem a mélyítővonal fölé (Rimmel) és egy barna tust használtam (Elf).

Ti hogy bírjátok az "első hetet" ?  :)

7 megjegyzés:

Zitu írta...

Nagyon szép mindegyik és a tusvonalad...az életbe nem fogok ilyen szépet húzni:))

PAncsi írta...

Egyetértek Zituval, nem is tudtam most kedvencet választani, mert mindegyik tetszik, és magamban kielemeztem, hogy akkor valahogy így kellene megalkotni :-)
Sajna nekem nincs nyári szabi idén: próbaidőn vagyok az új munkahelyemen épp nyáron, így nem mehetek szabira. Sebaj, cserébe minden hétvégén (amikor meleg van) strandolunk a Balcsin :-)

Névtelen írta...

Nagyon szép, vidámak a színek, nagyon tetszenek! :-)

Anett írta...

Köszi lányok! :)

Névtelen írta...

Ú, nagyon szépek! :)

Monic írta...

A csütörtök és a péntek tetszik a legjobban. Most vagyok szabadságon és nagyon nem várom a 27-i hétfői munkakezdést! :)

Thündérke írta...

Nekem a csütörtöki sminked a kedvencem :$ imádom az arany színt <3

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger