2012. augusztus 28., kedd

Barna füstös smink - light

Minden onnan indult hogy szerettem volna felavatni a masnis nyakláncot és bárhogy próbálgattam mindig arra jutottam hogy feketével néz ki a legjobban. Ha pedig már talpig feketében vagyok, akkor a sminknek is sötétnek kell lennie. Nem lett túl drámai, mert a barna sokat lágyít a feketén és az alsó szempillasort sem hangsúlyoztam nagyon. Tehát light.

 Fekete szemceruzát dolgoztam el az egész mozgó szemhéjon, erre került a szempillák tövéhez a fekete szemhéjpúder. E fölé bordó majd a barna szín, a szemöldökcsontra pedig egy kis highligter a multicolor powder fényes virágjáról. Alul kihúztam a vízvonalat, spiráloztam és megigazítottam a szemöldököm és kész is!



 Felhasznált termékek:
  • Elf eyeshadow primer (lemaradt a képről)
  • Estée Lauder fekete szemceruza
  • W7 77-es paletta fekete és bordó színe (lemaradt a képről)
  • BYS Blusher - Coral
  • Essence multicolor powder
  • Essence lash and brow mascara
  • Elf mineral infused mascara
  • Essence fekete zselés tus

7 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...


De rég jártam erre :)
Én nem szeretem magamon a barna színt szemhéjfestékben de neked jól áll :)

Anett írta...

Erzsi : köszi!
Tényleg rég jártál erre :)

PAncsi írta...

Épp ma jöttem rá, hogy kissé meguntam a túl natúr-világos sminkeket...
Épp jókor jött ez a smink, holnap reggel megpróbálok alkotni valami hasonlót :-)

Thündérke írta...

A felsőd New Yorkeres ?:) Ha igen, akkor egyforma felsőnk van:D !

Anett írta...

PAncsi: remélem majd megmutatod milyen lett :)

Thündérke: igen :) hátul nyak résznél megkötős

Csipkelány írta...

nagyon szép!

Letti írta...

Ez nagyon szép lett! Kedvem támadt tőle nekem is "füstölögni" egy kicsit. :-)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger