2012. augusztus 20., hétfő

Bipa Bloody pink NOTD és nyaralós haul

A nyaraláson megleptem magam egy kis szuvenírrel (a sok édesség, italok, képeslapok és egyéb "közös" szuvenír mellett persze) elmentünk a Bipa-ba egy-két szépségért. Nem vásárolgattam sokat, csak két körömlakkot és egy cuki ecsetet hoztam haza emlékbe.
 Look by bipa nail quickie - Nr.40 Bloody pink
b.pretty - 27 deep sea pearl
Look by bipa eyeshadow brush
A Bloody pink-et próbáltam most ki, ez egy nagyon szép pirosas pink árnyalat - ahogy a neve is mutatja. Élőben leginkább málnához tudnám hasonlítani. Az állaga kissé sűrű nehéz volt vele dolgozni és sajnos már másnap reggelre viseltes lett, vagyis lepattant egy kis darab a körömvégről.
 Ezért úgy döntöttem hogy feldobom egy kis pelyhes réteggel, amiből végül is két réteg lett mert nem tudok betelni vele. Még mindig imádom ezt a lakkot!
 A harmadik napon pedig átmentem rajta matt fedőlakkal mert szeretem azt a különleges hatást amit a pelyhes és a matt kihoznak egymásból. Ha lett volna még egy napnyi kitartásom, akkor a negyedik napon - befejezésként - bevethettem volna a repedezős lakkot is a tetejébe!

Mi a véleményetek a matt+pelyhes kombinációról?

2 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nem rossz, bár én a matt lakkozást nem annyira kedvelem.
Pelyheske viszont nagyon fel tud dobni bármit :-)
Fényesen pelyheskével tetszik nekem legjobban ez a lakk!

Camile írta...

az utolsóra nagyon szuper lett:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger