2012. augusztus 15., szerda

Lila/narancs smink - step by step

Elsőre furának tűnhet ez a két szín így együtt, de nem kell semmi extrémre gondolni! Annak ellenére hogy a szememre csak a NYX pigmentjeit használtam - amik ugyebár elég fényesek és intenzívek - egyáltalán nem lett hivalkodó a végeredmény. Ezt a sminket hoztam ma step by step formájában:
Első lépésként lealapoztam a teljes szemhéjat egész a szemöldökcsontig valamint az alsó szempillák alatt is - mivel ide is fog kerülni festék bőven! Majd egy krémes alapot használtam a pigmentek alá hogy jól megtapadjanak. Felvittem a NYX jumbó ceruzájából egy keveset és az ujjammal eldolgoztam. Fehér színt használtam hogy ne módosítson az alap színe a pigmentek színén, inkább csak még jobban élénkítse őket!
 A következő lépésben a mozgó szemhéj 2/3-ára felvittem a lila pigmentet, ezzel a színnel alakítottam ki a smink külső ívét is. Ez majd egy sötétebb színnel úgyis eldolgozásra kerül, nyugodtan ki lehet vinni a szemöldökcsont irányába. A belső szemzug kiemelésére egy majdnem teljesen fehér, de inkább babarózsaszín árnyalatot használtam, ezt az alsó szempillatőbe is elkezdtem felvinni, de csak az első harmadba.
Az alsó szemhéjra jöhet a narancssárga árnyalat középre összpontosítva, ezt egy rezes barna árnyalattal satíroztam el a külső szemzug irányába. Ez a rezes szín könnyebben kapcsolódik a sötétbarnához, ami a külső V-be illetve a mélyítővonalba került.
 Végül barna szemhéjtussal húztam egy tusvonalat felülre, az alsó vízvonalat pedig egy fekete szemceruzával emeltem ki. Fekete szempillaspirál és egy kis szemöldök igazítás volt már csak hátra.
Az arcomra egy kevés BB krémet és púdert használtam valamint végre sikerült lencsevégre kapnom a KMS pirosítót is, nagyon szép narancsos árnyalat - pont illett a sminkhez. A számra egy korall színű rúzst használtam ami inkább narancsos beütésű lett a barack szájfénytől.


Ti hogy viszonyultok a narancs bármely árnyalatához? Kedvelitek?

4 megjegyzés:

Vikii írta...

basszus. ez nagyon szééép *.* és milyen jól áll!! :)

Monic írta...

Eszméletlen szép lett és annyira jól áll! :)

Anett írta...

Köszi lányok :)

Rékus írta...

imádom, nagyon szép :)
http://vogueandlife.blogspot.hu/

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger