2012. augusztus 27., hétfő

French with extras - NOTD

Megint egy egyszerűbb színt és mintát választottam a körmeimre. Mivel ezer éve nem volt francia manikűr rajtam így most ezt választottam.
 Sajnos a gyűrűsujjamon kicsit elcsúszott a kő reggelre, de még így is nagyon hatásosnak bizonyult az a módszer hogy csak belenyomkodom a köveket a fedőlakkba. Régen mindig vacakoltam a ragasztóval, de mivel beszáradt így maradt ez a fedőlakkos módszer.

Alapnak két réteg nude lakkot kentem fel majd erre festettem a körömvégeket fehérrel és a kis pöttyöket is. Sablont nem használtam, a pöttyöket pedig golyóstoll hegyével készítettem. A sor közepére betettem egy-egy kövecskét és már kész is!
 Felhasznált lakkok:
  • elf naiil polish - nude
  • Essence tip painter
  • Essence ultra strong nail repair
  • körömdíszítő kövek

4 megjegyzés:

Monic írta...

Elegáns, szép. :)

Anett írta...

Köszi :)

Unknown írta...

neked meddig maradnak meg a kövek?(nem "igénybevett használat esetén,azaz no mosogatás,főzés csak papírmunka) :D

Anett írta...

Zsófi: két napig simán, sőt ezekkel még hajat is mostam :) A baj inkább az, hogy nagyok a kövek, vagyis nagyon "kiemelkednek" a köröm felszínéből. Ezért ha le is esik nem azért mert elengedi a lakk, hanem mert lesodródik például öltözésnél.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger