2012. augusztus 30., csütörtök

A 6 kedvenc termékem a nyáron - válogatás

Ezúttal a nyáron legtöbbet használt és egyben legkedvesebb termékeimet válogattam össze. Lesz itt minden - smink és egyebek is, a válogatásba bekerültek régebben vett valamint a nyár folyamán beszerzett szépségápolási valamint egyéb dolgok is.
Egyértelműen vele kezdődött számomra a neon időszámítás! Sokáig csak a lábujjakon hordtam, de aztán meghódította a kezeimet is. Ez a kéknek egy olyan árnyalata amivel sokáig nem tudtam betelni, csak néztem és néztem. Egyértelmű tehát hogy az összes neon lakkom közül ő kiemelésre méltó.
Igazából hozhattam volna ide az összes ékszerem ami tollas, mert mindet nagyon szeretem de ő volt az akit talán a legtöbbet viseltem a nyáron. És igazából a nagy kedvencem, van benne türkiz szín is a tollai pedig a vállam súrolják, egyszerűen tökéletes.
Ez volt számomra a nyár nagy fogása, ilyen jó áron ilyen remek szandikat még sosem sikerült kifognom! Mivel a narancs színű extra magasat és a barna pántost nem mindennapi használatra szántam így nem is hiszem hogy egyhamar tönkremennek - de amúgy nincs problémám a minőségükkel.
Nagyon eltaláltam ezt a színt, de minden szempontból jó választásnak bizonyult ez a rúzs. Nagyon sokat használtam és ez bizony már meg is látszik rajta. Szerintem ez lesz az első rúzsom amit elfogyasztok!
Ez az ebay-es rendeléseim csúcsa, ezen tényleg semmi kivetnivalót nem találtam. A szín, a forma, a méret minden stimmel, szeretem!
Szinte egész nyáron csak ezt használtam hidratálásra, volt hogy még az arcomra is került belőle. Egyébként 2 és fél flakont használtam el belőle bő 3 hónap alatt, az sok? :)

Tényleg nagyon nehéz volt kiemelnem hat kedvenc dolgot de talán ez a hat termék (vagyis a szandálok miatt nyolc) az, ami a legtöbbször volt velem ezen a nyáron és a legnagyobb örömet okozta nekem.

Nálatok mi volt a kedvenc 6 termék - nem csak szépségápolás témában?

5 megjegyzés:

Marcsi Kincsesládikája írta...

Wow, nagyon szuper színe van a körömlakknak :))

Zitu írta...

A hallpikkelyes karperec rendelésén nagyon gondolkozom,egyre jobban tetszik:))

Anett írta...

Zitu: én is több hónapig gondolkodtam ám rajta! Végül ez lett a legszebb ami az ebay-ről érkezett :)

Thündérke írta...

A cipők még mindig nagyon tetszenek, és a Balea önbarnítót én is szeretem! :)

Monic írta...

A körömlakktól még mindig megdobban a szívem és a Mac rúzs is szuper jó választás volt. A karkötő pedig egyre inkább bekerül a "megkénevenni" kategóriába. :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger