2012. augusztus 27., hétfő

Elfogyott! - testápolók és társaik

Újabb adag üres flakon gyűlt össze, de ez most egy rövid poszt lesz mert a nagy részükről már írtam régebben részletesen. Ismét van köztük olyan aminél öröm hogy elfogyott és van olyan is ami azért egy picit hiányozni fog!
Kezdjük azzal amiről már régebben írtam kicsit részletesebben, a link elvezet a régi bejegyzéshez így itt már csak inkább egy összefoglaló véleményt írok:
Továbbra is ő a kedvenc önbarnítós testápolóm, pont annyira barnít amennyire kell, még minden napos használat után sem lettem sárga. Szépen kopik, jól hidratál, már meg is vettem belőle a következőt!

Gliss kurr satin relax hair repair
Nagyon szeretem a hajra való termékek közül a fújós változatokat :) főleg mert ezeket nem kell kiöblíteni és szép illatos és fényes lesz tőle a  haj! Persze rosszabb esetben lelapul tőle és zsíros lesz, de nem ettől a terméktől. Nagyon szerettem, segített kifésülni a hajam hajmosás után, finom puha és illatos lett tőle a hajkoronám. Sokáig elég volt ez a flakon, szerintem egy évig biztos kitartott (már nem is emlékszem mikor vettem...) egy dolog miatt nem vásároltam újra, az pedig a szilikon. Nem vagyok egy elkötelezett szilikon mentes egyén, de ha már kitartok - mert bevált - a Syoss szilikonmentes samponja mellett akkor választottam hozzá egy szintén mentes hajbalzsamot az Alterrától. De nagyon hiányzik a kis sziszegés és a finom illat :(

Cadeavera szemkörnyékápoló
Még 2011 novemberéből...eleinte nagyon szerettem, a téli időjárásban finoman hidratálta a szemkörnyékem, de a vége felé már kezdett nehéz lenni. Lehet hogy ez betudható az időjárásnak, vagy az idő múlásával kicsit besűrűsödött. Semleges maradtam vele kapcsolatban, mert jól hidratál de csak pár hónapig tudtam reggel is használni mert utána már zavart hogy ragacsos érzetet hagy maga után. Nem is vásároltam újra, helyett egy HeliaD golyós ránctalanító szérumot használok.

Garnier body hydrating care testápoló
Jó nehéz, zsíros krém, fantasztikusan hidratál az illatát pedig imádom. Csak télen fogom újravásárolni mert a melegben nehéz viselni.

Babydream babapopsi törlőkendő
Arra amire nekem kell arra tökéletes, a sminkelés során arcomra hulló festéket törlöm le vele vagy a kezemről a festéket. Sminklemosásra nem használnám, nem elég nedves és nem elég puha hozzá szerintem. Már újra is vásároltam, a célnak tökéletesen megfelel.

Nálatok mi fogyott el utoljára? Sajnáltátok? :)

2 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nekem is most fogyott el a reggeli szemkörnyékápolóm :-)
Lehet kipróbálom majd ezt a Hélia D-t, még sosem volt golyós szemkörnyékkencém

Monic írta...

Én is kifogytam a szemránckrémből, de már úton van a következő. Váltottam, kíváncsi vagyok, ez az új milyen lesz.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger