2014. április 9., szerda

L'Oreal double extend szempillaspirál teszt + VIDEÓ!

Egy újabb szempillaspirál került a kezeim közé, erről hoztam ma egy tesztet!
Nálam szerintem a tavasz ezúttal a szempillaspirálról fog szólni, nagy rajongójuk vagyok már hosszú ideje, de most kezdett el különösképpen izgatni a dolog, hogy minél érdekesebb, jobb, szebb spirálokat kutassak fel. Ez is egy ilyen darab, az Iparfümériából rendeltem, meglepően jó áron, 1390 Ft-ért. Érdekesnek tűnt benne hogy ilyen két részes, és hogy különböző szemszínekhez különböző árnyalatokat ajánl. Én a zöld szemhez illő, bronzos végűt választottam.


Mivel a videóban részletesen bemutatom hogy is néz ki a spirál és mit tud, itt csak egy rövid összefoglalót írnék a főbb tulajdonságairól és arról hogy nálam hogyan szerepelt:

  • nekem egy rétegben jobban tetszik a fekete rész, a videóban láthatjátok hogy úgy milyen. Itt a képeken két rétegben van, kicsit összetapasztotta a pilláim.
  • nem pörög le nap közben, az eltávolítása kicsit több időt igényel pedig nem vízálló és úgy vettem észre hogy a krémes lemosókkal működik együtt leginkább. A micellás víz valamiért nem a barátja.
  • a fekete rész elég "fekete" viszont ha rámegyek a bronzos véggel akkor világosabb lesz a végeredmény - ez mondjuk logikus - ezért én csak a szempillák végére viszem fel a csillámos réteget.
  • azoknak ajánlanám akik hétköznapra keresnek valami kis extrát, amit még be lehet vállalni nappalra is.
  • ja, és láttátok az első képen a csomagolást? Bár minden spirál így nézne ki a drogériák polcain....gondolom mindenki látott már vadul turkáló hölgyeményeket a sminkes pultok előtt és tudja mire gondolok.


A videót pedig itt tudjátok megnézni:


Ti próbáltatok már ilyen csillámos spirált? Mi a véleményetek ezekről?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger