2013. március 14., csütörtök

IsaDora nail polish - 713 South beach

Múlt héten átvettem a Douglas FB játékán nyert IsaDora körömlakkom, illetve megérkeztek az ebay-ről rendelt körömdíszítő szalagjaim is - ezeket láthatjátok most egy poszton belül.
Nagyon örültem mert nem volt még IsaDora körömlakkom, de mindig örömmel tölt el ha egy új szépséget próbálhatok ki, ezek a körömlakkok pedig küllemre nagyon is szemet gyönyörködtetőek. Az üzletben már csak három árnyalat közül tudtam választani: volt ez, egy ettől sokkal narancsosabb és egy bordó szerűség. Végül emellett a vidám tavaszi szín mellett döntöttem, mert ilyen még nincs a készletemben olyan sok... :)
A 713-as számot viseli és South Beach névre hallgat, nagyon szupi kis név, illik hozzá. A színe üvegben narancsos lazacszín, a körmökön már inkább csak narancsnak tűnik, főleg árnyékban. Nem vagyok a narancs szín híve, de talán majd nyáron összebarátkozunk. A körmeimen két rétegben van és vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. A lakk állaga sűrűnek mondható, első rétegnél próbáltam vékonyan felvinni de nem igazán sikerült, csíkos is lett. De a második réteggel sem vagyok teljesen elégedett, itt is látszik hogy néhol csíkos lett :(
Az ecsete széles, lapos és lekerekített, könnyű vele dolgozni. A kisujjam körmét szinte egy húzással sikerül kifesteni vele. Már ha nem állok neki a csíkozást javítani.
Megérkeztek az ebay-ről rendelt körömdíszítő szalagok is, amiket persze azonnal ki kellett próbálnom! Tudtam hogy vékonyka lesz és sokan írták hogy megküzdöttek vele de nagy lelkesedéssel vágtam bele a projektbe. Aminek a vége egy nagy FAIL lett...hú rég szenvedtem már ennyit körömdíszítéssel! Nagyon nehéz volt feltenni a körömre, erre kellene valami jó módszert találnom mert amit próbáltam az nem megy. Ja és a régi kis papírvágó ollóm csak nyiszálta... tehát mindenképp éles eszközzel vágjunk bele. A ragasztója nem igazán erős, fedőlakk nélkül 5 percet adnék neki. Fedőlakkal sem sokkal jobb a helyzet, a bal kezemen egy napot tökéletesen bírt, második napra a vége elkezdett felpöndörödni :) A jobb kezemen viszont már másnap reggel égnek álltak a végek... Ez a hosszanti irányban felhelyezett csíkokra igaz, a keresztbe tett csíkok jól bírták a strapát, még a hajmosást is! Lehet hogy írtam már, de írom még egyszer: két réteg fedőlakk van rajta!!!



Ismeritek az IsaDora lakkjait? Hogy tetszik nektek ez a szín? És a csíkos körmök?

5 megjegyzés:

Gabica írta...

Én nagyon nem szeretem ha csíkoz egy lakk, utána már képes vagyok nem használni többet, vagy csak díszítésre. Egyébként szép-szép ez a szín, de valahogy nem az igazi, nekem legalábbis :)

dyna írta...

szép ez a lakk, igazi nyári szín (óóó, sosem lesz már nyááár)! sok lakk márkához volt mrá szerencsém, de az Isadora eddig még kimaradt.

mindjárt írok egy levelet az én nyereményátvételemről is, jövő hét még elég szellős :)

mrs__kovacs írta...

Szép színe van :]

Anett írta...

Beautyblog Gabica: hát igen én sem szeretem ha csíkoz egy lakk, a színét viszont remélem nyáron kellemesnek fogom majd találni :)

dyna: én meg már azt hittem még mindig nem gyógyultál meg de akkor szerencsére nem így van :)

CRaPTRaSH: köszi :)

Elíz írta...

Szép a lakk és a mani is :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger