2013. március 13., szerda

Clinique high impact mascara - teszt

A februári Douglas box-ban volt ez a mini spirál és nem bírtam ki hogy ne vessem azonnal tesztelés alá.
Most jövök a Krémmániáról és bizony a többségnek ugyan az a problémája vele mint ami nekem is: hogy ez nem 'high impact' inkább csak 'slight effect'. Én egy nagy hatású spiráltól sokkal többet vártam: szénfekete legyen minimum, extra dúsítás, megemelés, ívelt hosszú pillák - tehát brutál látványos eredmény. Ehhez képest ez a spirál a hétköznapi formát hozza. Van valami sötét színe amit feketének nem tudnék nevezni, hosszabbítja is a pillákat de ezen kívül nem nyújtott nekem semmi extrát.
A hivatalos termékleírás szerint ezt tudja(forrás):
"Az új, gazdagon pigmentált szín azonnal ragyogóbbá teszi a szemet - ez klinikailag igazolt. Minden egyes pillát meghosszabbít és tömörebbé tesz, bujább, lágyabb, merészebb hatást nyújt. A tiszta, mély szín csak fokozza a hatást. Ha egyszer kipróbálja, meztelennek érzi majd magát nélküle. Szemészetileg tesztelt.
Jótétemények: Dúsítás/Vastagítás
Ajánlott fogyasztói ár: 5,600 Ft"
Csak a felső pillákat nézzétek, a bal oldali a natúr a jobb oldali a spirálos! 

A kefe hagyományos formájúnak mondható és nem vesz fel sok festéket, nem kell lehúzogatni az oldalán, ettől függetlenül olyan mintha sok festék került volna a pilláimra amitől kicsit összetapadtak. Két rétegben vittem fel és nem használtam fésűt az utólagos igazításra ezért állnak úgy ahogy. Főleg ezen az első képen látszik hogy nem teljesen fekete a színe és ez főleg a szempillák végén látványos.
Két jó tulajdonságot tudok csak említeni: nem irritálja a szemet és nem nehezíti el a pillákat. Na jó van egy harmadik is, nálam egész nap bírta a strapát, nem kezdett el lemorzsolódni a pillák felszínéről vagy maszatolódni. Annak ajánlanám aki a természetes hatású pillákat kedveli és nincs szüksége extra dúsításra.

Ti próbáltátok már ezt a szempillaspirált?

5 megjegyzés:

Babus írta...

Nagy reményekkel vágtam bele a használatába, de én is csalódtam. Nekem sem csinál sok extrát, kényelmes viselet meg könnyű a használata, de a drámai hatás elmaradt...

Neon Rider írta...

szép-szép,de nekem is elmaradt a drámai hatás :(

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

Elíz írta...

Én szeretem, hétköznapokra szuper, tartós, nem irritál, szép, könnyű lemosni sima vízzel is :) Nyilván legfőképpen azoknak tökéletes választás, akiknek nagyon érzékeny a szemük, mert olcsóbban lehet találni jó sok drámai pillákat nyújtó spirált! :)

Anett írta...

Babus, dzsajbi: igen a drámai hatást hiányolom én is, szerintem ha más lenne a neve akkor nem lepődnénk meg rajta hogy inkább egy hétköznapi könnyed viseletet kapunk

Elíz: teljesen igazad van, mert tényleg szuper kényelmes viselet és a lemosása is egyszerű, csak a neve alapján szerintem mást várna az ember :)

dyna írta...

hosszú évekig ez volt a kedvenc spirálom, olyan tökéletes hétköznapi pillákat csinál! vagy 5 darabom volt belőle, aztán a legutolsó valahogy már nem tökéletesen muzsikált, ekkor váltottam (kb. 4 éve).

azóta két igazi favoritom is lett, egy "luxus" kategóriás, clarins: wonder perfect mascara és egy megfizethető, a max factor false lashes. a legújabbat még nem próbáltam ki (mert eltűnt itthon a nagy forgatagban:)), mindkettő dúsít és hosszít is. jah és első könnyezéskor nem mászik le azonnal fekete pacában, bár ebből a szempontból a clarins-es jobban szerepel, az tényleg egy apró sírást is kibír, mozdulatlanul. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger