2013. március 26., kedd

Juli Rosse - striped manicure

Ezt a lakkot még karácsonyra kaptam, azt hiszem éppen ideje volt felavatni!
 Gyakoroltam egy picit a körömdíszítő szalagokkal való munkát is, hát...van még mit finomítani rajta de már nem telt el egy körmömmel 20 perc :)  A lényeg, hogy most nem a kezemben fogva próbáltam felbénázni őket, hanem az olló hegyére ragasztottam egy kis csíkot, a végét odaillesztettem a köröm széléhez majd finoman egy ujjal rásimítottam a körömre. Ez egész egyszerűen ment :)
 Nagyon szép színe van ennek a lakknak, napsütésben élénk piros kissé narancsos beütéssel, míg árnyékban inkább pinkes árnyalatúnak tűnik. A valósághoz legközelibb színét az első képen mutatja. Elég híg formula így nehéz vele precízen dolgozni, két réteg kell belőle a tartóssága viszont szuper, 4 napig volt a körmeimen. Mondjuk a csíkok miatt két réteg fedőlakk volt rajta :)


 Felhasznált termékek:

  • Juli Rosse nail polish - v8
  • Miss sporty nail expert manicure for short nails
  • Essence quick dry topcoat
  • körömdíszítő szalag arany színben

Szeretitek a piros-arany kombinációkat?

3 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Hűűű, nagyon szép lett. :)

Anett írta...

Laruska Bee: köszi :)

Gabica írta...

jól néz ki, egyből a karácsony jut eszembe a piros-arany párosításról :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger