2013. március 18., hétfő

Bright spring make-up!

Múlt héten még nagyon szép tavaszias idő volt, akkor készítettem ezt a sminket. Megláttam a dobozkámban a KMS kis tasakos mintám 'Surfs up' névre hallgató élénk kék árnyalatát és egyből megkívántam :)
 A szememre három fajta pigmentet használtam: KMS kékjét, a MUA liláját és a Wet&Wild feketéjét. Ehhez viszont elengedhetetlen a megfelelő krémes alap, így a kedvencem - a NYX jumbó fehér - vettem elő és eldolgoztam.
 Nem készítettem lépésről-lépésre képeket, mert nagyon egyszerű az elkészítése, a lények hogy a színeket egymás fölé pakoljuk három sávban és összedolgozzuk őket. A mozgó szemhéjra került az élénk kék szín, e fölé a sötét lila majd egy kevés fekete a mélyítő vonal fölé és a külső szemzugba.
 Az alsó szemhéjon is ugyan ezt a sorrendet követtem: kék, lila majd egy kis fekete, fekete szemceruzát csak nagyon halványan használtam mert fönt a tusvonal megadja a smink ívét.
A fenti kép természetes fényben készült, az arcomra és számra egy halvány rózsaszínes árnyalat került csak és a BB krémből is csak a problémásabb területekre tettem egy kevés púderrel. A szemem alatti rész igényelt egy kis korrektort is, ezt most nem úsztam meg enélkül :)

A KMS szemhéjpúder élénk színe igazából a lenti vakus képen látszik leginkább, remélem nem fogom többet elfelejteni ezt az árnyalatot mert igazán különleges és intenzív! Eddig ez a legfinomabb szemcséjű por állagú szemhéjpúder amivel találkoztam, tehát szóródik is rendesen de erre fel lehet készülni (pl az alapozást utoljára hagyva). Illetve ez az egyetlen matt por állagú festékem, nagyon érdekes volt vele dolgozni.

Felhasznált termékek:
  • Skin79 Super+ BB krém
  • Max Factor Creme Puff - 05 translucent
  • Clinique airbrush korrektor - 04 neutral fair
  • BYS pirosító - Coral
  • Essence ballerina backstage blush soufflé
  • NYX jumbo eye pencil - milk
  • KMS szemhéjpúder minta - Surf up!
  • MUA eye dust - shade 6
  • Wet&wild ultimate minerals loose eyeshadow - 20 Graphite
  • Avon supershock gel eyeliner pen - black
  • Estée Lauder sumptuous extremes mascara - 01 extreme black
  • BYS Lipstick - Coral kiss
  • Douglas absolute lips - 07 Mira

Használsz matt szemhéjpúdert?

7 megjegyzés:

Flory írta...

Gyönyörű szép!

http://florysworld.blogspot.com

Elíz írta...

Micsoda szín! Nagyon szép lett :)

Njoythestyle írta...

Ó te jó ég, brutálisan élénk borostyán szemeid vannak, csodaszépek!!! A sminked nagyon jó lett, nagyon szép!
Pusza: Reni

E73 bioarcapolas blog írta...


Gyönyörű és nagyon jól áll Neked! :-)
Az utolsó kép rólad nagyon tetszik, egy magazinba is megállná a helyét :-)

Anett írta...

Köszi lányok! :)

Nóra írta...

nagyon jó felfedezni egy-egy elfeledett terméket, csodásan állnak ezek a színek :)

mrs__kovacs írta...

Gyönyörű lett és nagyon jól is áll!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger