2013. március 17., vasárnap

A hetem sminkekben - 11. hét

Ez a hét már kicsit változatosabbra sikerült, főleg hogy hétfőn picit elaludtam így csak egy képet lőttem reggel és az is rossz lett :)
 Tehát hétfőn valami sötétkéket alkottam, mert a múlt hetén nagy bejött nekem az arannyal párosítva, de ezúttal ezt az egy képet sikerült elkattintanom reggel és sok minden nem látszik rajta, de azért hordhatóra sikerült:) Igen, van olyan hogy néha naggggyon nem akar összejönni a normális kép, főleg ha sietni kell!
Kedden a kék után egy kicsit visszafogottabb bézs-barna kombinációt készítettem.
 Szerdán újra elővettem az egyik kedvenc pigmentem az Elf Magical Maroon árnyalatát és bordós sminket készítettem.
Csütörtökön pedig egy sötétebb szürkés barna árnyalatot viseltem.

Nekem a szerdai a kedvencem :)

4 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nekem is a szerda a kedvencem! :-)

dyna írta...

asszem a szerdai tetszik leginkább, bár lehet, a hétfőit is szeretném! murphy általában résen van, legalábbis nálam, de úgy tűnik, h nálad is. ;) :)

Elíz írta...

Szerda :)

Gabica írta...

a keddi tetszik a legjobban!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger