2013. március 23., szombat

Jelly sandwich manikűr + VIDEO

Ó jaj én annyira szeretem a jelly sandwichet, nem tudom Ti hogy vagytok ezzel, de nekem ez az egyik kedvenc technikám mert a rövid körmöket is nagyon jól feldobja.
 Készítettem róla egy videót is, még jó, mert a képeket visszanézve szinte minden körmömbe sikerült belenyúlni...Nagy tanulság: ehhez olyan lakkot kell választani ami gyorsan szárad akár több rétegben is. Ez az oka hogy a képeken csak egy ujjam láthatjátok :) de a videón megvan mind!


 A manikűrhöz csak egy körömerősítőt használtam és három színben glittereket.
 Na nem mintha ebbe az egybe nem nyúltam volna bele :D

Ti szeretitek a jelly sandwichet?

3 megjegyzés:

Dóra írta...

Hú, a körömerősítő tök jó ötlet! :) Én is akartam ilyen körmöt készíteni, de minden lakkom túl pigmentált és teljesen elfedi a sötét csillámokat is - vagy csak én kenem fel túl vastagon? :DD Mindegy, ki fogom próbálni, úgyis van itthon egy jó körömerősítő lakkom, ami szerintem megfelel hozzá. :)

Anett írta...

Daura: próbáld ki a körömerősítővel, más lakkal még nekem sem sikerült.

dyna írta...

már nekem is jelly szendóznom KELL, annyira tetszik ez a technika! :) két alaplakk tippem is hozzá, szóval amint kiéltem a liquid sand mániám, ez jő már. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger