2013. március 1., péntek

Pink mani - kaviárral

Erről a manikűrről már mutattam egy képet, de most hoztam róla még párat, mert nagyon szeretem a kaviár-körmöket!
Az elkészítéshez egy alapszínt használtam, erre szórtam a gyűrűs ujjon lévő kaviárt illetve ez tartja a középsőn lévő kövecskéket is. A végén használtam fedőlakkot is de bár ne tettem volna, leszedte a kaviár színét, így másnap rózsaszín helyett arany gyöngyökkel a körmömön indulhattam útnak. Remek...

Ti szoktatok egy manikűrön belül különféle díszítéseket használni? Pl: kaviár+kövek, stb..

8 megjegyzés:

mdollasnails írta...

de szèp.ilyet nekem is muszàj lesz kèsyitenem.:D
mèg nem probàltam de nagyon tetszik

Anett írta...

Ági: köszi, próbáld ki Te is :D

Zitu írta...

Nagyon szép!A kövecskéket,hogyan tudtad olyan szépen a körmöd közepére rakni?Nekem sosem sikerül,mindig elmaszatolom közben a lakkot:))

dyna írta...

hát nagyon sajnálom a pórul járást! :) mivel nem az összes körmöd díszített, így még nem sok, tetszik!

Eni írta...

Ideje lenne már az én kaviáromat is kipróbálni. :D

Yvusss írta...

Nagyon tetszik a szín, és a díszítés is, gyönyörű! : )

E73 bioarcapolas blog írta...



Nagyon jó lett, még nem de ami késik, remélem nem múlik :D
Csak egy picit lenne nagyobb a kézügyességem...addig viszont mások munkáiban gyönyörködöm, mint most is :)

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon tetszik. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger