2013. február 28., csütörtök

Februári kedvencek!

Ismét eltelt egy hónap, rövid  volt ugyan de nagyon hosszúnak éreztem. Igyekeztem magam színes dolgokkal körbevenni, hátha jobb kedvre derülök tőlük - ez részben sikerült is :)
MUA Mosaic blush - English rose
Nagyon megkedveltem ezt a cuki pirosítót, de nem mint pirosító hanem inkább higlighter. Nagyon világos árnyalat még az én fehér bőrömhöz képest is, ezért kiemelésre használom, arra tökéletes. Finom szatén fénye van, kissé lilás is és szerencsére csillám mentes.

Jimmy Choo - Flash
Egyre jobban vágyom a tavaszi illatokra, ez a parfüm is ilyen. Gyakran szoktam "csak úgy" szaglászni is, olyan finom. Én ibolyának és liliomnak érzem ezt az illatot, ugyanakkor egy pici édesség is van benne, de nem az a tolakodó cukormáz.

Essence pigment - 02 Alice had a vision again
A lila nálam új fénykorát éli, sokszor ezzel az árnyalattal egészítem ki a Color Tattoo -t, így a visszafogott barna árnyalat mellé egy kis lila is társulhat.
BeYu nail polish-127
Szintén már a tavaszi készülődés része ez a vibráló pink árnyalat, amit nehéz teljes valójában fényképezni, most is fakóbbra sikerült. Mi sem bizonyítja jobban hogy nagyon szeretem, mint hogy már három manikűr is készült vele februárban.  
OPI Liquid sand - Get your number
Képek alapján a kék tetszett legkevésbé de élőben teljesen elvarázsolt. "Wearing this matte blue with sparkles is a great call."
 OPI Liquid sand - The impossible
A négy árnyalat közül a legkülönlegesebb, a fekete és a fukszia (amit én mindig pinknek nevezek) mindig is a kedvenc párosom volt. "This matte fuchsia
with star confetti will never give up."

A blogon ezek a bejegyzések voltak a hónap legnézettebjei:

Nálatok mik voltak a februári kedvencek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger