2013. február 25., hétfő

Téli lábápolás - otthon, gyorsan, egyszerűen

A hétvégén foot-wellnesst tartottam otthon, mert télen sem árt egy kis törődés a lábainknak.
 Nyáron sokkal jobban figyelek én is a lábápolásra de azért télen is van egy-két apróság amivel kényeztetem magam e téren is! Nem kell hozzá igazából semmi extra, ezért bármikor neki lehet látni egy kis otthoni wellnes-nek!
Én az alábbiakkal állok neki egy ilyen kis szeánsznak:
- egy vödör jóóó meleg víz,
- ebbe valami finom, habos termék. Nálam a habon van a hangsúly, imádom a lábammal tapicskolni :) és ilyenkor jönnek "jól" azok a termékek amik nem váltak be igazán de kidobni nem akarja az ember.
- köröm rendbetételére használatos eszközök: (a körömlakkot már előtte lemosom) olló, reszelő és polírozó eszközök
- puha, jó nedvszívó képességű törölköző,
- krém a puha bőrért,
- és egy kis színes lakk, amitől egyből jobb kedvem lesz.

Hogyan csinálom?
  • elsőként eltávolítom alaposan az előző körömlakkot majd szépen a kezem ügyébe készítek minden szükséges eszközt, ellenőrzöm a víz hőmérsékletét és előveszem a kedvenc újságom/telefonom amivel szórakoztatom magam a közel fél óra alatt.
  • jöhet az áztatás, én nem kapkodok fél órát minimum relaxálok így vízbe dugott lábakkal, közben játszom picit a habbal :) és persze olvasgatok.
  • az ápolást a körmök formázásával kezdem, ollóval és reszelővel dolgozom. Nyáron mivel sűrűbben tartok ilyen lábwellnest ezért olyankor van hogy elegendő csak reszelni is. A köröm felületét picit polírozom egy gyengéd reszelővel.
  • ha ezzel megvagyok megtörölgetem a lábam egy puha törölközővel teljesen szárazra majd jöhet egy vidám körömlakk. Nem tudom Ti hogy vagytok ezzel de én télen-nyáron festem a lábkörmeim is, nekem így jobban tetszik még ha más nem is látja.
  • végül ha a lakk megszáradt átmasszírozom picit a teljes lábfejem egy krémmel. Eddig sima testápolót használtam de akinek extra száraz a bőre, vagy a sarka igényel egy kis plusz hidratálást az szerezzen be egy direkt erre a célra kifejlesztett terméket. Én most a L'Occitane shea vajas lábkrémét használtam, ami a PIXIBOX-nak köszönhetően került hozzám. Szuper ez a krém, a shea vajnak köszönhetően tényleg remekül hidratál és az illata nagyon frissítő, jól esett átmasszírozni vele a talpam is.

Ti hogyan és mivel ápoljátok a lábaitokat? Szerettek télen is alaposan pedikűrözni, szépen lakkozni? Vagy esetleg profira bízzátok a dolgot?

6 megjegyzés:

PAncsi írta...

Én is imádom meleg habos vízbe áztatni a lábam :-)
Figyelek rájuk télen is, hogy puha legyen a bőr és szépen reszelt a köröm - nehogy kárt tegyen a harisnyában.
Lakkozni viszont nem lakkozom ilyenkor: olyan fagyos a lábam, nem bírok ki zokni nélkül annyi időt, míg megszárad a lakk - így csak nyáron vannak lakkozva a lábkörmeim

Névtelen írta...

Imádom én is habos meleg vízben áztatni a lábaimat, illetve nekem nagyon kis gyenge sérülékeny a lábam, így követeli is az ápolást.
Én most kezdtem el lakkozni mert már nagyon hiányzott, imádom a lábacskámat is lakkozni, ezért szeretem a nyarat és ez most nekem olyan melengető :)

Anett írta...

PAncsi: az én lábam is nagyon fázós egyébként!Én úgy szoktam csinálni hogy lakkozás után betakarom egy jó meleg takaróval és csak a körmeim látszanak ki :)

Midoriko: én is imádom lakkozni őket és alig várom már a jó időt hogy mutogathassam is :D

mdollasnails írta...

hu a melegviz megvàltàs tèlen.nekem mindig hidegek a tappancsaim :D
lakkozni èn sem lakkozom...

Névtelen írta...

Én télen-nyáron reszelem, áztatom, lakkozom, stb. :) Bár télen van, hogy a lakkozás kimarad.
Ha fázós a lábatok, akkor vágjatok el egy puha zoknit lábujjnál és így kifesteni is lehet és még nem is fázik :)

Anett írta...

Ági Mdolla: úgy látszik a melegvíz mindenkinél favorit így télen :)

Ancsa Blogja: köszi a remek tippet, hogy ez nekem miért nem jutott eddig eszembe? :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger