2013. február 4., hétfő

Januári kedvencek!

Eltelt az év első hónapja, épp ideje összeszedni a kedvenceimet.
 Nehéz volt megállni hogy ne válogassak be még vagy 4-5 körömlakkot a kedvencek körébe, de valahol gátat kell szabni a megszállottságomnak...
Így csak egyet választottam, a legeslegeslegszebb piros lakkot amit valaha láttam! Bekerült a válogatásba két tusfürdő egy parfüm és egy
cuki kiegészítő is. Jöjjenek ebben a sorrendben:
 OPI - The spy who loved me
Csodás szín csodás kivitelezésben, látszik rajta hogy ki lett találva. Maga a piros alapszín is különleges, mert nem az a hagyományos élénk
piros árnyalat, hanem picit narancsba is hajlik és az arany színű csillámok csak még különlegesebbé teszik.
L'Occitane gel douche shower gel
A PIXIBOX-ban volt ez a kis minta, egyből el is kezdtem használni. Neki köszönhetően kiderült hogy van olyan tusfürdő ami nem szárít :)
Az illata nagyon intenzív, és tusolás után is érezhető marad a bőrön így még jó hogy nem kell "agyoncsapni" testápolóval.
The Body shop - Gingerbread shower gel
A cuki kis mézi még karácsonyról! Egyértelműen csakis az illata miatt került ide, mintha kólában fürdenék!!! Sajnos az illata csak rövid ideig marad meg a bőrön és szárít is eléggé...
 Avril Lavigne - Forbidden Rose
Egész januárban csak ezt az egy illatot használtam, szerintem a medvecukorra hasonlít az illata. Az pedig pont jól jött a januári hidegekben,
kellően édes és picit szúrós is. Szeretem Avril illatait pedig nem igazán kedvelem ha egy sztár parfümöt ad ki. Vagyis ha egy sztár nevét nyomják rá
egy üvegre.... De ő valahogy kivétel, még Naomi Campbell illataival vagyok így, a Cat deluxe at Night a kedvencem tőle :)
SIX fülbevalók
A sálas időszakban nem szeretem a hosszú lógós fülbevalókat így a szerény bedugós füli készletem gyarapítottam két szépséggel. A bordó masnis annyira
édes a nagyobb méretű gyöngy pedig inkább egy csinosabb darab, így lazább és csinosabb szettekhez is lett új fülbevalóm. Kivételesen nem az Ebay-ről :)
A blogon ezek voltak a kedvenceitek januárban:
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/01/diy-liquid-sand-nails.html
 http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/01/uj-tavasz-uj-szortiment-essence-2013.html
 http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/01/egy-kis-avon.html
 http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/01/loreal-elseve-selymes-olaj-velemeny.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/05/kiprobaltam-kavezaccos-borradir.html



Nálatok mik kerültek a kedvencek körébe?

3 megjegyzés:

Bellala írta...

Az OPI lakk tényleg gyönyörű :)

Anett írta...

BeLLaLa: köszi :) pont ez van rajtam (megint)

Inimeite írta...

Itt vannak az én kedvenceim,kissé hosszú lenne leírni,szóval inkább belinkelem hátha érdekel
http://inimeite.blogspot.hu/2013/01/januari-kedvencek.html

A bordó masnis fülbevaló nagyon tetszik,és én is ezen a véleményen vagyok,hogy nem feltétlen jön be egy parfüm azért mert egy "sztár" neve van rajta. Bár én is kifogtam pár éve egy baromi jó Madonna parfümöt.
Azrail

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger