2013. február 6., szerda

Douglas box of beauty - 2013 február

Gondolkodtam egy picit hogy kiváltsam-e a februári Douglas beauty box-ot, és végül az igen mellett döntöttem, mert több termék is nagyon tetszik benne.
Ezúttal két teljes méretű termék volt benne, mindkettő sminktermék, ami így első hallásra jónak tűnik de másodikra már kevésbé. Egy szemhéjpúder és egy
szájfény volt benne, mindkettő saját márkás Douglas termék. Bevallom engem ezek sosem vonzottak annyira hogy kipróbáljam őket, nézegettem már de annyi pénzért
mint amit kérnek egy-egy ilyenért inkább nem, köszönöm. Sajnos a dobozba is olyan színek kerültek amiktől nem jövök izgalomba, a szájfényt ugyan kipróbáltam,
de a szemhéjpúdert nem és biztosan nem fogom használni mert nekem túl világos. A dobozban volt még 20%-os kedvezménykupon a benne szereplő termékekre.

Nálam egyértelműen három termék volt az amiért megvettem a dobozt: a miniparfüm, az éjszakai krém és a szem-és szájkörnyék ápoló krém. A parfüm esetében Jimmy
Choo illatai mindig tetszettek de sosem vásároltam még belőle, a krémekből pedig az Artemis és Shiseido szintén jó névnek számítanak így jó lesz kipróbálni
ezeket a kis mintákat. Az Artemis-től már volt egy arckrém egyébként az előző dobozban és azt nagyon-nagyon szerettem! Remélem ez is hasonlóan jó lesz majd.
Nézzük részletesen mik is voltak benne!

DOUGLAS Absolute eyes szemhéjpúder - 02 Noemi - 3 g
Nem próbáltam még a Douglas szemhéjpúdereit mint írtam, de szerintem nem is fogom mert ez a világos bézses árnyalat nem az én színem, maximum kiemelőként
tudnám magamon elképzelni. Ránézésre nem csillámos, ennek legalább örülök, a további sorsát még meglátom, lehet elajándékozom egy kis játék keretében.


DOUGLAS Absolute lips szájfény - 07 Mira - 8 ml
A széjfényt kipróbáltam mert érdekelt mit tud a kb. 2000 Ft-os áráért, hát semmit. Vagyis semmi extrát, ennyit egy 500 Ft-os szájfénytől is simán megkapok.
Egy világos rózsaszín árnyalat ami fényessé teszi az ajkakat, ragacsos is, picit csillámos is. Tényleg semmi extra, nem tudom mondjuk egy sötétebb
árnyalat milyen lehet, de normál áron biztosan nem venném meg.

JIMMY CHOO Flash edp - 4,5 ml
Imádom a parfümöket, a cuki kis üvegeket, a finom illatokat! Ez a kis szépség minden tekintetben telitalálat nálam, öröm ránézni. Ez egy friss, virágos illat
amit leginkább tavasszal tudnék magamon elképzelni, viszont a hétvégén itthon is tettem egy picit belőle a csuklómra mert annyira kellemes és könnyed
illat!

CLINIQUE high impact mascara - 4 g
Ezt a spirált is kipróbáltam gyorsan, vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. Egyrészt nagyon kellemes viselni, tényleg mintha semmi de semmi nem lenne a
pilláimon, nem nehezíti el, nem potyog, jó anyagból van. De talán a dúsító hatást kicsit jobban kellene erősítenie, bár nem tudom hogy ez végül is
hosszabbító vagy dúsító vagy milyen címkével kerül ki a polcokra.

SHISEIDO Benefiance wrinkle resist 24 night cream - 10 ml

Végre lett egy igazi éjszakai krémem :) eddig rossz voltam és ugyanazt használtam éjszakára is mint nappalra. Érdekes ez a krém, először kicsit idegenkedtem
tőle mert rettentően sűrű, tömör az állaga. Viszont nagyon könnyen el lehet oszlatni a bőrön vékonyan és pillanatok alatt beszívódik, egyáltalán nem
lesz ragacsos tőle a bőr. Szuper!

ARTEMIS skin supreme age correcting eye & lip contour care - 4 ml
Hmm..szem és szájkörnyék ápoló krém, nagyon érdekesen hangzik! Ezt még nem próbáltam ki, de ami késik nem múlik.

Összességében nem bántam meg hogy kiváltottam a dobozt, szerintem 2990 Ft-ot megért még annak ellenére is hogy a két saját márkás termék nem az én színem,
a többit viszont örömmel fogom használni :) Ja, és ha már ott voltam vettem is gyorsan két Love2smile fürdőgolyót de ez már egy másik történet :)

Ti kiváltottátok ezt a kis dobozkát? Melyik termék tetszik belőle nektek és melyik nem annyira?

2 megjegyzés:

dyna írta...

milyen fürdőgolyót vettél? kedvelem őket, a citrusosat a leginkább. :)

Anett írta...

Két Love2smile fürdőgolyót vettem, egy levendulást és egy citromos-mentást (azt hiszem). A levendulást már kipróbáltam, egész jó volt, a citromost pedig majd most hétvégén próbálom ki. Aztán majd írok is róluk :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger