2013. február 27., szerda

A hetem sminkekben - 8.hét

Megpróbáltam múlt héten feléleszteni ezt a sorozatot mert én nagyon szerettem és nekem hiányzik is. Jó volt visszanézni az elkészült sminkeket.... Szóval ennek a próbálkozásnak az eredményét láthatjátok most.
 hétfő - barna és fekete

kedd - világos barna és egy kis arany

 
szerda - arany, kék és fekete


 csütörtök - rózsaszín, lila és egy kis taupe

péntek - rózsaszín és taupe


Nekem élőben a hétfői és a csütörtöki tetszett leginkább, de így képek alapján inkább a pénteki :)

13 megjegyzés:

Zsófi (Small Girl Big City) írta...

A képek alapján nekem is a pénteki a kedcencem. :)

http://smallgirlbigcityblog.blogspot.com/

Katie írta...

Mind nagyon szép...:)

Nóra K. írta...

Nekem a keddi a kedvencem, de mind nagyon szép :)

http://norasbeautylife.blogspot.hu/

Gabica írta...

a pénteki nagyon tetszik! :)

mrs__kovacs írta...

Szerda és péntek :]

PAncsi írta...

Épp a ma reggeli sminkelésnél jutott eszembe, hogy mintha nem láttam volna a sorozatot az utóbbi időben - ezek szerint nem tévedtem
Szerda és péntek tetszik nekem is a legjobban :-)

Makeupcakes írta...

Hétfő:)

E73 bioarcapolas blog írta...


Szerda és péntek a kedvenceim :-)

Robin írta...

Nekem az összes tetszik; bírom, hogy milyen "fényes" heted volt. :)

Anett írta...

Köszi lányok :)
Egyébként a "fényes hét" három dolognak köszönhető
1. Maybelline color tattoo ami mindenen fényesít
2. MUA undressed paletta, szinte minden nap ezt használtam, ebben kb minden szín fényes
3. vaku :)

Elíz írta...

Csütörtök :)

Névtelen írta...

Nagyon jók lettek, az abszolút kedvenc nálam a szerdai :)

Vikii írta...

aztaa ^^ ez a hét most nagyon brutálisra sikerült *__* nagyon tetszik most mindegyik :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger