2012. május 10., csütörtök

Tűmintás virágos NOTD

Második próbálkozásom a tűmintás technikával már valamivel jobban sikerült. A minta megrajzolása eléggé időigényes volt a sok virágocska miatt, a faágakról már ne is beszéljünk.


Hogyan készült:
Felvittem egy réteg középrózsaszín lakkot és megvártam míg teljesen megszárad. Ez után már egyesével haladtam végig a körmökön, először jött még egy réteg az alapszínből, majd egy-egy fehér és piros pöttyöt tettem a lakkokból oda (egymásra), ahová a virágokat elterveztem. Aztán fogtam a tűt és körkörösen vagy épp csillag formában vegyítettem a két pöttyöt. A faágakat egy sima barna lakkal rajzoltam. Ha elkészült minden körmön a minta és meg is száradt átmentem rajtuk egy átlátszó fedőlakkal.

Mivel készült:
  • Miss sporty nail expert manicure - for short nails (körömerősítő alapnak)
  • Astor lacque deluxe - 355 Trianon secret (alapszín)
  • QY - fehér (a mintához)
  • NYC  - Chelsea cherry (a mintához)
  • S-he stylezone - 500 (az ágakhoz)
  • Essence pro white effect (fedőlakknak)

Nektek jól megy a szabad kézzel rajzolt mintázás? :)

1 megjegyzés:

Monic írta...

Ááááá, de jó lett! Maga az alapszín is nagyon szép, és azok a virágok! Nagyon tetszik :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger