2012. május 6., vasárnap

A hetem sminkekben - 17. hét

Ismét eltelt egy rövid hét és úgy alakult a helyzet hogy mindhárom nap tusvonalat viseltem. A szerdait már láthattátok egy napi sminkben ITT, amit a ruhához választottam. A maradék két napban pedig kipróbáltam a Miss Rose szemceruzám amit nemrég vettem. Így lett a héten két kék sminkem is.

Szerda: a pöttyös ruhához választott klasszikus tusvonal több-kevesebb sikerrel. 
Csütörtök: itt próbáltam először az új MR szemceruzát, azt hiszem a látvány magáért beszél....nem lett valami szép az eredmény.
Péntek: az előző nap csalódásából kiindulva tettem még egy próbát a ceruzával, háta úgy szebb és jobb lesz ha pigmentet teszek rá. Az eredmény félsiker.

Nekem a pénteki tetszik a legjobban annak ellenére hogy a ceruzával való barátkozásom kicsit beárnyékolja a dolgot, fogok majd róla kicsit részletesebben is írni hogy mi volt vele a bajom.

2 megjegyzés:

athina írta...

Az első és az utolsó tetszik

Monic írta...

A szerdaiban a letisztultság tetszik, a péntekiben pedig a kék szín. Kíváncsian várom a ceruzáról a véleményed.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger