2011. december 11., vasárnap

Lora haul! + NOTD

A Catrice csillámfújóját nézegetve kedvet kaptam egy kis csillogáshoz, de mivel ezt a cuki terméket még sehol sem találtam így kárpótoltam magam egy Lora arcszínező gyönggyel, brutál arany színben :) és hogy hű legyek önmagamhoz bedobtam mellé egy körömlakkot is.
Lora arcszínező gyöngy (22-arany) és Express finish körömlakk (száma nem volt rajta)
 Nagyon szeretem ezeket az arcszínező gyöngyöket, már maga a kivitelezés is tetszik. Egy tégelyben szép csillogó kis golyócskák, amik nagyon pigmentáltak, kicsit ugyan porzik de elviselhető.
Találunk benne egy szivacsot is, de ecsettel szebben fel lehet vinni.
Nagyon pigmentált kis golyócskákról van szó, amit highligternek használok az nem fog ilyen erősen. Nappali használatra óvatosan kell vele bánni, viszont különleges eseményre - mondjuk egy karácsonyi partira - tökéletes lehet még dekoltázsra is! Lehet hogy a "karácsony szünetben" ki fogom próbálni hogy egy golyót összetörök és megnézem hogyan válna be szemhéjpúdernek/pigmentnek.

A körömlakk az üvegben réz színű, mint a teljesen új réz drót, felkenve már sajnos inkább narancssárgás. Így is tetszik azért, leszámítva hogy nagyon büdös de ezt már megszoktam a Lora lakkoktól. Egy napig viseltem csak magában, másnap feldobtam egy kis matt fedőlakkal és ezüst díszítő lakkal.



Ti szeretitek a Lora lakkokat?

2 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Nekem még nincs Lora lakkom, de ez a szín nagyon különleges!

Marcsi Kincsesládikája írta...

Ugyanez a színű Lora lakkom van, ez volt az első Lorám és az utolsó is. Sajnos nekem nem bírja a körmömön, és egy nap alatt elkezd lepattogni :/

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger