2012. április 8., vasárnap

Ha nagy rád a cipő

Nagyon unom már hogy minden 36-os cipő nagy rám, 35-ös női cipőt pedig csak elvétve találni. Nem hiszem hogy "összement" a lábam, egyszerűen nem találok magyarázatot erre a jelenségre, hogy kb. 4 hónapja nem találok egy olyan cipőt sem ami tetszene és jó is lenne rám. Muszáj valami trükkhöz folyamodnom....A cipő orrát kitömni vattával nem egy kellemes dolog, de a legeslegvégsőbb esetben kénytelen leszek. Viszont találtam egy számomra eddig ismeretlen dolgot, a saroktartó cipőbélés tapaszt! Mivel eddig ilyesmire nem volt szükségem ezért számomra ez egy ismeretlen dolog. 


Ahogy a csomagolás is mutatja csak be kell ragasztani a cipő belső felére a sarokhoz és megakadályozza a kidörzsölődést és a láb csúszkálását is. Nagyon kíváncsi vagyok rá hogy aki használt ilyet, mit tapasztalt. Mert ha valaki csak a kidörzsölődés ellen keres ilyen terméket, nem biztos hogy örül annak is hogy "kisebb" lesz a cipője. 

Próbáltatok már ilyen/hasonló terméket? Tényleg érezhetően szűkebb lesz tőle a cipő? Hol lehet ilyeneket találni, Dm/Rossmann?

6 megjegyzés:

Rami írta...

ici picit lesz csak szűkebb, engem nem zavart ez eddig.:)
van olyan is, amit a pántos cipők pántjára kell tenni.
rossmann, dm, meg hipermarketek.

PAncsi írta...

Nekem bevált ez a tapasz!
Többször előfordult, hogy bár jó volt a méret, mégis "kiléptem" a cipőből. Ilyenkor csak beragasztok egy ilyet a cipőmbe és újra tökéletes minden. Nagyon kicsit csak lesz szűkebb a cipő, egyáltalán nem zavaró

Anett írta...

Köszi lányok! Mærr nagyon idegesìtett ez a helyzet, majd nyitott szemmel járok a drogériákban: )

Thündérke írta...

Na' ezt nekem is meg kell néznem, pont ilyen helyzetben vagyok én is... :S

PAncsi írta...

Ha jól emlékszem, én a Scholl terméket intersparban vettem, de DM-ben is van!

dyna írta...

A sima talpbetét se olyan rossz megoldás, igaz ha tágul a cipő (mert vékonyka ksi bőrből van, mint az én vagabond félcipőcském) szinte ugyanolyan nagy lesz talpbetétestűl is.
Amúgy az utóbbi saccperkábé 10 évben figyeltem meg, h régen minden cipőm 40-es volt, most viszont többségében 39-est veszek. Nem bánom, h kisebbnek érzem a lábam, de az a fura, h akad pár régebbi cipőm, amit viszont "nem nőttem ki". (Ezért jó a sok-sok cipő begyűjtése, mert pl. simán találok egészen jó állapotban lévő CAT bakancsot, mikor elkavarom a sok fiúk valamelyikében a 2 éve vásárolt hiperszuper Sherpát, szóval előszedem a 14 éves koromban hordott 40-es bakit és ugyanakkorának érzem benne a lábam, mint 15 éve volt, tehát nem én mentem össze csak a méretezés lett picit másabb. )

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger