2011. december 28., szerda

OPI - The One That Got Away és Teenage Dream

Még szenteste gyorsan végigpróbáltam a Katy Perry kollekció minden lakkját, a 10 körmöm 10 különböző mintával pompázott :) aztán persze le is mostam és a rózsaszínes-bordós színnel (The One That Got Away) festettem ki végül mindet, így ez lett a "karácsonyi körmöm". Az üvegben bordósabb míg felkenve pinkesebb a szín, nagyon apró rózsaszín csillámokkal. Nem használtam hozzá sem alap sem fedőlakkot, a képek pedig kedden készültek, ezért látszik is egy kis kopás a körömvégeken. Eléggé töredezettek a körmeim és alaplakk nélkül ennyi kopás nekem abszolút elfogadható (egy mosogatás és egy hajmosás is volt a három nap alatt!). Szerintem elég tartósnak mondható, állaga elég híg, így két réteg kell belőle.

Tegnap kipróbáltam hogyan mutat rajta a rózsaszín glitteres fedőlakk (Teenage Dream). Ennek már sűrűbb az állaga, így nem kell vele szenvedni hogy kerüljön rendes mennyiség a glitterekből a körmökre, egyetlen rétegben kellő mennyiséget visz fel. Az alap tele van apró rózsaszín csillámmal, a kis glitterek pedig különböző színt mutatnak, attól függ hogy esik rájuk a fény: rózsaszín, lila, zöld és kék is látszik benne.


Szerencsére a kollekció minden darabjának széles ecsete van, én ezt a fajtát jobban kedvelem mint a kis keskeny ecseteket, mert ezzel két húzással be tudom fedni még a legszélesebb körmöm is. Ezeknél a lakkoknál pedig külön szerencse is hogy ilyenre tervezték mert nagyon gyorsan száradnak, nem lehet velük sokat "pepecselni" egy-egy rétegen. Különösen igaz ez a repedezős lakkra!

Ti a vékony vagy a vastag ecsetű lakkokat kedvelitek?

3 megjegyzés:

Robin írta...

Fedőlakkal nagyon izgalmas manikűr lett, tetszik. Amúgy én is jobban kedvelem a szélesebb ecsetet lakkozáshoz. :)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Jajjj de széép *.*

Thündérke írta...

szép :) én is vastag ecset párti vagyok *-*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger