2011. december 29., csütörtök

Az Elf ecseteiről röviden

Már régóta szeretnék írni egy rövid összefoglalót az Elf ecsetekről, mivel minden rendelésembe bekerül egy (két) darab közülük. Azért lesz ez rövid vélemény, mert igazából semmi különleges nincs rajtuk, mondhatni egyszerű sminkecsetek, és épp ezért is szeretem őket.
Elf professional Eye shadow brush, Eye crease brush és Lip defining brush
A "Professional" szócska ne zavarjon meg senkit, ezek az ecsetek az alap termékek közé tartoznak, vagyis nem a Studio és nem is a Mineral csoport részei, így az áruk elég baráti 1,5 Font.  Ennek ellenére a minőségükkel nincs probléma, a fém rész a ragasztásnál nem lötyög, a mosás sem tett benne kárt. Mindnek kellően tömör az ecsete, a szálak puhák (annyira azért nem mint a lila Essence ecseté), néhol azért egy-két szál hosszabb a többinél, de kihúzni nem lehet mert nagyon jól tartja a ragasztás. Engem különösképp ez sem zavar, a képeken látszik is hogy le sem vágtam őket. Melléjük tettem az Essence jól ismert ecsetét, hogy a méretet legyen mihez viszonyítani.
A képeken azt hiszem látszik melyik a kedvencem közülük, az Eye shadow brush, belőle már 3 darabom is van. Nagyon jól felveszi a festéket, a keményebb és a por állagú (pl: pigment) szemhéjpúderekkel is jól bánik. Elég nagy az ecsete ahhoz, hogy a mozgó szemhéjra pár mozdulattal felvihessük a festéket.
Elf Eye shadow brush
Az Eye crease brush-t a külső v-ben és a mélyítővonalon szoktam használni, erre nekem tökéletes, az alsó szempillasor alá már viszont nagy. Erre az ecsetre is igaz hogy tömör, elég puha szőrű ecset. A kialakítása kicsit hegyes formájú (míg az Eye shadow brush lekerekített) ezért máshogy is veszi fel a festéket, végszükség esetén szoktam ezt is használni a mozgó szemhéjra de erre nem olyan jó, sokat kell vele "pepecselni". De ez betudható annak hogy nem erre lett kitalálva :)
Elf Eye crease brush
A Lip defining brush szerintem teljesen alkalmatlan arra amire a neve utal, vagyis rúzsecsetként. Nem elég hegyes a kialakítása, és a szőrök is szétállnak benne, ami eléggé megnehezítheti a rúzs precíz felvitelét a szájszéleknél. Mellé tettem a képen egy For your beauty rúzsecsetet hogy lássátok mire gondolok, mert ez utóbbinak szerintem megfelelő a kialakítása rúzsozáshoz.
Elf Lip defining brush
Ezt az ecsetet egyébként az alsó szempillasor alatt használom, ahhoz ugyanis elég hegyes és vékony hogy a szemfestéket felvigyük vele a szempillák tövébe.

Összefoglalva, szerintem az Elf ecsetek hozzák az áruk alapján elvárt színvonalat, sőt még jobbat is, az apróbb hibáktól (kiálló szőrszálak) eltekintve jó minőségűek. Mindenképp ajánlom őket kipróbálásra azoknak, akik megelégszenek az egyszerűbb ecsetekkel is, mert ha mégsem válna be legalább nem buktunk rajta nagyot.

Nektek van Elf ecsetetek? Ha igen, melyik fajta és hogy vált be? Természetesen Ti is ajánlhattok jó ecseteket nekem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger