2012. június 5., kedd

BYS Matte aqua - NOTD

Rászántam magam és kipróbáltam végre a kezemen is ezt a BYS matt lakkot, nagyon durva neon színe van - summer feeling garandtált!
 BYS Matte aqua - N236
 BYS Matte aqua - N236
BYS Matte aqua - N236
Ez a lakk sok mindenben megegyezik a korall testvérével, nézzük a különbségeket:
- állaga sűrűbb, az ügyes lakkozóknak akár egy rétegben is sikerülhet szép eredményt elérni
- de azért két réteget javaslok mert hajlamos a csíkozásra
- eszméletlen gyorsan szárad! Szerintem ez a matt lakkok közös jó tulajdonsága, kb. 15 perc alatt kész voltam vele teljesen, száradást is beleszámítva.

Eszméletlen ez a szín, vakító, élőben ugyan így néz ki mint ezeken a képeken, szóval nem lehet megunni! Nyárra tökéletes neon szín, bár a borongós napokat is bearanyozza :)

18 megjegyzés:

AA-dmin írta...

Ez valami gyönyörű!

Zsanett írta...

KELL :O

Robin írta...

Tényleg vakító árnyalat, de nagyon tetszik! :)

Unknown írta...

Ohh..gyonyoru elenk szine van!

Nóra írta...

wow *-*

Thündérke írta...

huhúú nem semmi színe van:) máson tetszik! De magamon nem biztos, hogy el tudnám viselni :(

Anett írta...

Köszi lányok! :)

dyna írta...

Úúúúú, ez nagyon vakító! Utána kell járnom, h hol kapni ilyen lakkokat. :)

Anett írta...

dyna: én a Westendben vettem őket, de rendelhetsz a Tesminked webáruházból is például:)

E73 bioarcapolas blog írta...

Nekem is kell !
Nagyon jó színe van :)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Júúúj ez nagyon ott van ;)

Vikii írta...

úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúristen.. brutált színe vam *_________*

Petra írta...

Óó, nagyon szép színe van! :)

purpurinum írta...

Wow, nagyon durva színe van! Szinte világít! Nekem miért nincs még BYS lakkom??? :D

Dina

Monic írta...

Észvesztő színe van, keeeellllllll!!! :D

Anett írta...

Sürgősen pótold! :)

Anett írta...

Már bánom hogy nem hoztam belőle több színt! :)

dyna írta...

Meglesem a Westendben, köszönöm az infót, aranyos vagy! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger