2012. december 28., péntek

Color infallible - Permanent Kaki (+smink)

Vele indult a zöld szemfestékek iránti vonzódásom és ez az első L'oreal szemfestékem így már két indok is szól amellett hogy megírjam ezt a posztot.
A csomagolása nagyon tetszetős bár én már be vagyok oltva mono szemhéjpúderek ellen, már meg sem nézem őket a polcokon, de erről olyan sok jót olvastam hogy egyből az összes színt végigpróbálgattam az üzletben. Tényleg nagyon szép, kívül belül, ettől nem lesz olyan érzése az embernek mintha gyermekeknek szánt játéksminket tartana a kezében.

Ezen a lenti képen látszik talán egy kicsit hogy mit is értenek sokan az alatt hogy olyan az állaga mintha krémes lenne. Tényleg olyan, annyira finom hogy felvitelkor szinte krémessé válik.
Összefoglalva....
  • a csomagolása igényes és szép, mindemellett masszív is.
  • a festék erősen pigmentált, nem igényel külön erősítést (színes alapot),
  • szinte krémes állagú, így egyáltalán nem potyog,
  • pont ezért én egy lapos ecsettel szoktam felvinni, úgy ahogy egy krémes szemfestéket.
  • szemhéjalap nélkül nálam 3 órát bírt ki, alappal viszont estig kitartott - ez minimum 9 órát jelent,
  • csodás színekben kapható, de azért örülnék neki ha bővítenék a színskálát a közeljövőben.
A következő képen fekete alapon használtam, nagyon szép türkizes fényt adott neki ez a sötét alap. A teljes sminket már láthattátok ITT.
Itt lent pedig egy egyszerű napi sminkben szerepel, barnával kiegészítve és egy kis zöld tusvonallal feldobva. Annyira szép fénye van! Nem használtam alá semmit, csak a szokásos Elf szemhéjalapomat.



Ti próbáltátok/szeretitek az Infallible szemfestékeket?

8 megjegyzés:

Dii írta...

Tényleg csodaszép önmagában is, fekete alappal meg pláne nagyon tetszik :)

Thimmyke írta...

Nagyon szép színe van! Nekem magában még jobban tetszik mint a barnával. =)

bettynova írta...

de szép színe van...remélem találok még vhol leértékelve, múltkor 1200 ftért láttam vhol :-)

mrs__kovacs írta...

De durva, így magában fel sem tűnne, de már a kezeden is gyönyörű! :]

Gabica írta...

Nagyon szép színe van ennek a zöldnek és jól áll neked! Nekem is van ilyenem csak az világos barna, most nem ugrik be a fantázianeve, de nagyon szeretem, szépen csillog, de mégis visszafogott, elegáns hatást kelt.

beautylamourblog.blogspot.hu

JinglingApricot írta...

Gyönyörűséges! :) <3

Anett írta...

Köszi lányok :)
bettynova: ne idegesíts :) én miért nem találkozok soha ilyen szuper akcióval? A többi szín is le volt értékelve? Én ma néztem a DM-ben de ott normál áron volt kitéve minden árnyalat.

Elíz írta...

Szép színe van és a smink is szép! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger