2012. december 4., kedd

Alice és az ő víziója - smink

Képekről nem fogott meg ez a pigment, túl csillámosnak tűnt, élőben viszont teljesen elvarázsolt - a használat közbeni teljesítménye pedig szintúgy.
Essence - Alice had a vision again - körömlakk és pigment
A lyukacsos izé tetejét még mindig utálom, egyszerűen mindig túl sokat ütegetek ki rajta és úszik minden. Úgyhogy én azt a tetőt mindig leveszem és így könnyű hozzáférni a festékhez egy nagyobb lapos ecsettel is.
Mivel pigmentről van szó ezért a szóródás borítékolható így nem árt egy kozmetikai kendőt előkészíteni a sminkeléshez. A swatchon és a sminkben is alap nélkül láthatjátok, szerintem nagyon jól mutat egy fényes, világos rózsaszínes árnyalattal kiegészítve. Szemhéjalappal úgy 6 órát bírt ki, utána picit ráncosodni kezdett.



Kipróbáltam nedves tusecsettel is, nagyon szépen lehet vele dolgozni, bár nekem nem sikerült vele szép vékony vonalat alkotni, de ez lehet az én ügyetlenségem miatt van.

Nektek meg van ez a pigment? Szeretitek? Nálatok ugyan olyan tartós mint a többi árnyalat?

13 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

De jó így tusvonalként :]

Csipkelány írta...

szép!

Anett írta...

Köszi lányok :)

Barta Veronika írta...

Nagyon szép, jól áll a lila: :)

Unknown írta...

Nekem is ugyan ilyen pigmentem van és én csak simán tusvonal húzásra használom, szerintem sokkal szebb mint bármilyen más erre való eszköz ;)

Anett írta...

Edina: tényleg nagyon szép tusvonalat lehet vele húzni, mondjuk nekem még gyakorolnom kell a vele való vonal húzást :) De ha belegondolok hogy mennyi szép pigmentem van, jobb ha nekiállok gyakorolni!

Thündérke írta...

Nagyon jól áll neked a lila! :)

Manna (mannakörmök) írta...

nagyonszép. :)

Unknown írta...

nagyon szép! :)

Zitu írta...

Gyönyörű!Most döntöttem el,hogy kell ez a pigment nekem:))

Gabica írta...

Nagyon szép ez a lilás pigment! Annyira megtetszett, hogy holnap megyek és meglepem vele magamat karácsonyra :)

Anett írta...

Gabica és Zsuzsa: biztos vagyok benne hogy szeretni fogod / vagy fogjátok :)

Névtelen írta...

Nagyon szép. Nekem csak a lakk van meg, de ez a pigment is nagyon jó.
A szempilláidat pedig irigylem. :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger