2012. december 2., vasárnap

Advent első vasárnapja - 2012

Mivel tavaly is volt ilyen bejegyzés amiben megmutattam milyen adventi koszorút készítettem, ezért gondoltam idén is megosztom veletek hogyan is sikerült az alkotásom.
 A tavalyi posztot ITT tudjátok megnézni.
Idén picit szakítottam a hagyományokkal és eltértem az általam (általunk) oly kedvelt hagyományos színektől, ami nálunk a kéket és az ezüstöt jelenti :) Ezúttal a szalmakoszorút bevontam zölddel, legalulra zöld papír került (ami olyan mint a krepp de mégsem, nem emlékszem a nevére) erre került az élő zöld. Ami praktikussági okokból nem fenyőág lett hanem sima, virágosoknál kapható díszítő levélzet.
A lila gyertyákat már nem akartam nagyon más színnel elnyomni, így ezüst szalagot választottam hozzá és a pici gömbök is zöld és ezüst színben kerültek fel. Sokat gondolkodtam hogy narancs vagy toboz kerüljön rá még, de a zöld alapon olyan jól mutat (szerintem) a narancs hogy végül e mellett döntöttem.




Nálatok milyen lett idén az adventi koszorú? Ti készítettétek?

11 megjegyzés:

Vikii írta...

Nagyon szééép!
Nekünk is mindig kézzel készített koszorúnk van :)

E73 bioarcapolas blog írta...


Nagyon szép lett :)
Én készen veszem, kreativitás és időhiány miatt :(

Thimmyke írta...

Én idén készítettem először, az enyém is lila lett. =)
http://thimmykedesign.blogspot.hu/2012/11/diy-adventi-koszoru.html

Thimmyke írta...

Jah csak az maradt le, hogy nagyon szép lett, de bunkó vagyok. =) Azok a szárított narancsok nagyon jók. Simán hagyod kiszáradni őket, vagy valamit csinálsz velük?

Anett írta...

Thimmyke: dehogy vagy bunkó, ha azt írtad volna hogy nem tetszik azt is megérteném, miután láttam a tiédet :D
A sötétebb narancsok tavalyról maradtak, azokat vettem. A világosakat én szárítottam, két hete vágtam fel öket és simán szobahőmérsékleten száradtak.

PAncsi írta...

Szép lett, tetszik rajta a narancs :-)
Az enyém natúr-barna színvilágú lett idén: a gyertyák mellett csak termések, narancs és fahéj díszíti, pénteken megmutatom :-)

Nóra K. írta...

Nagyon szép lett, mi minden évben magunk készítjük a koszorút, most mézeskalácsból csináltuk meg :)

Csipkelány írta...

nagyon szép lett!!!

Marcsi Kincsesládikája írta...

De szép :))

Zitu írta...

Hűűű nagyon szép és különleges,eddig még nem is láttam ilyen élő levelekkel díszített koszorút,nagyon tetszik!:)

Thündérke írta...

Nagyon jó ötlet a borostyán?! szép lett! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger