2012. december 3., hétfő

Novemberi elfogytak!

Ez után a "kivégzett termékek" poszt is havi rendszerességű lesz, mert van hogy elfeledkezem róluk és csak gyűlnek és gyűlnek az üres flakonok.
Novemberben 5 terméket sikerült elfogyasztani, hát ez nem nagy szám!
Két tusfürdő ürült ki, az egyik amivel már szerintem sokat találkoztatok itt az a Fa barackos tusfürdője, egyszerűen imádom és már vettem is belőle újat mert kell hogy legyen itthon! Krémes és hidratál is, az illata csodálatos. A másik pedig a Malizia, amit nosztalgikus okokból vettem meg, mert régen nagyon szerettem aztán sehol nem találtam. Hát nem is baj, mert nem győzött meg, az illata finom gyümölcsös de ezen kívül más pozitívumot nem tudok róla mondani. Híg és nem is nagyon habzik, úgy "lefolyik a bőrről" és szárít is.
Elfogyott végre a Himalaya kézkrémem is - a saját és párom legnagyobb örömére. Részletesen írtam róla ITT, szerencsére nem találtam belőle más változatot csak azt a kettőt amit a korábbi posztban mutatttam, úgyhogy a további "illatok" tesztelését megúsztam.
A Garnier essentials arckrémem jó sokáig húzta, még tavaly karácsonyra kaptam, mondjuk akkor még nem kezdtem el használni mert félig volt még az előző. Kb. fél évet viszont simán kibírt, én esténként használtam annak ellenére hogy nappali krém, de a nyári időszakban nincs szükségem reggeli hidratálásra így ez az esti alkalmazás vált be nálam. Nagyon szerettem, könnyű, kellemes kis krém. A sok nyitogatástól a végén már picit besűrűsödött ugyan, de más problémám nem volt vele.

Sajnos a kedvenc szempillaspirálomnak is a végére értem. Ez az Elf Mineral infused mascara-ja volt, szépen ívelte a pillákat és eddig ez választotta szét leginkább őket. A kis fogaknak köszönhetően minta fésű lett volna, a színe is egész szép fekete volt. Örültem volna ha picit jobban dúsít, talán ez az egy hibája volt. Viszont aki hosszú és ívelt pillákra vágyik annak nagyon tudom ajánlani.

Nálatok mik fogytak el novemberben? Ügyesebbek voltatok mint én? :)

3 megjegyzés:

Njoythestyle írta...

Nem is tudtam hogy még árulják a Malizia márkát, meg is lepődtem ahogy olvastam a posztod :)
A nappal arckrém éjszakára történő alkalmazásával azonban óvatosan, mert az éjszakai krémek nyugtatnak és regenerálnak, míg a nappali krémek sokkal "aktívabbak", nem hagyják pihizni a bőrödet. Vállakra, dekoltázsra, nyakra viszont simán elkenhető a nappalra nem annyira bevált krém, sajnos nálam nem egy tégely várakozik erre a sorsra :-/
Pusza: Reni

Anett írta...

Reni: köszi az infót! :)

Thündérke írta...

Lehet, hogy nem sok termék ,de legalább elfogytak! :) Nálam is érik a bejegyzés, már csak meg kellene írni :), én is csak pár dolgot használtam el :).

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger