2012. december 30., vasárnap

(Teg)napi smink

Tegnap elmentem plázázni hogy felmérjem mi a helyzet akció fronton. A smink erre a laza délutánra készült.

 Nem variáltam túl, csak két színt használtam az új kedvenc palettámból, ami nem más mint a MUA Undressed palettája. Minkét szín amit választottam nagyon fényes alapból is, de én nedves ecsettel vittem fel és ez még dobott rajta egy kicsit! Egy világos rózsaszínes árnyalatot választottam és hozzá egy sötét acélkéket vagy szürkét ahogy éppen látszik a fényben. A lenti képen majd láthatjátok hogy néha jobban megmutatja a lila fényét is :)





És végül amit vettem az egy csini, virágos felső a H&M-ből, kicsit tavaszias, de azért fekete is, pont jó lesz hogy a komor téli napokba egy kis üdeséget vigyen :) Akciósan 4000 Ft-ba került, volt még belőle bőven - a Duna plázában - úgyhogy szerintem maradni fog belőle a leárazás következő körére is. Egyébként végigjártam minden jó üzletet, de igazából még nem indultak be a nagy akciók szerintem. Azt hiszem egy hónap múlva is érdemes lesz végigjárni mindent :)


Ti mi jót vettetek a mostani leárazásokon? Vagy inkább még vártok a nagyobb akciókra?

9 megjegyzés:

Csipkelány írta...

nagyon szép!!

Vikii írta...

Oooh, ez gyönyörű szép lett :-)

Viktória írta...

A rózsaszínes árnyalat milyen szép! :) Most vettem észre, hogy milyen hosszú szempilláid vannak! :o Az enyémek fele ekkorák sincsenek :/ :D Még nem vettem semmit a leárazásokon :(

djkaty írta...

Gyönyörű :-)

Elíz írta...

Csodás a smink :) Én nem igazán vettem semmit még :)

Anett írta...

Köszi lányok!
Viki: igazából élőben nem látszik ekkorának, de tény hogy néha ha nagyon kifestem hozzáér a lencséhez :)

JinglingApricot írta...

Nagyon szép a sminked! :) Mint mindig. :)

mrs__kovacs írta...

Ez az új kedvenc Tőled :P

Nóra írta...

nagyon szép ki smink vásárláshoz :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger