2015. december 15., kedd

Royal and Langnickel Total Face ecsetkészlet | Vélemény (+VIDEÓ)

Az ecsetek mindig is a gyengéim voltak, nehéz ellenállni a cuki kis szetteknek, ma is egy ilyenről lesz szó!
 Szeretem a jó minőségű ecseteket, habár "igazi" profi ecsetem nincs, számomra tökéletesen megfelelőek a közép kategóriás ecsetek is. Ezekkel is el tudom késziteni azt a sminket ami tőlem telik, és ezek között is találni igazán kifogástalan darabokat. Volt már egy "gazdaságos" ecsetszett bemutató a blogon (ITT) amivel azóta is maradéktalanul elégedett vagyok, ezért nem volt kérdés hogy a kollekcióm bővitésére is egy ehhez hasonló készletet fogok választani. Én személy szerint az utazó méretet részesitem előnyben, mivel ha leveszem a szemüveget - sminkeléshez ugyebár muszáj - akkor közel kell hajolnom a tükörhöz hogy rendesen lássam mit alkotok. Ilyen szempontból is kézre áll nekem ez a szett.
Nézzük miket is tartalmaz ez a kollekció:
- egy lakk ecsettartót, amit a képen látható módos is lehet használni igy kéznél van minden ecset a munka közben,
- powder brush: púderecset, amit inkább korrektor fölé púderezéshez használok. Teljes arcon is használható lenne de nem túl praktikus a kis méretű fejének köszönhetően.
- foundation brush: alapozóecset. Ez a macskanyelv formájú ecset tökéletes folyékony alapozóhoz/korrektorhoz, szépen, csíkmentesen lehet vele eldolgozni a termékeket. Ez az egyetlen amiből mosás közben kihullott egy szál.
- angle eyeshadow brush: ferde satirozóecset. Ezt mélyitővonalon szoktam használni a szélek elsatirozásához. Jó lehet még szemöldökcsont alá kiemelésre illetve akár arcon is a highlighter felvietlére, mivel kicsi igy könnyen pozicionálható vele a festék.
- smoky eye brush: füstös smink ecset: imádom ezt a nevet :) szóvel ez egy hegyes fejű satirozóecset igy ránézésre és én is erre használom. A külső V-be illetve belső szemzugba viszek fel vele festéket, mivel ezekre a helyekre kis méretű ecset az ideális amivel pont oda kerül a szin ahová szántuk. Kicsit fura hogy ilyen rövidek a szőrei de ettől függetlenül használható.
- lip brush: ajakecset. Én ezzel leginkább tusvonalat húzok, illetve nagyon jó még az alsó szempillasor kiemelésére is. Szépen felveszi a por állagú terméket is attól függetlenül hogy rúzshoz találták ki.
- brow brush: szemöldökecset. Szép vékony, ferde szőrei vannak, szépen és precizen lehet vele feltölteni a szemöldököt, akár por akár krémes termékkel dolgozunk.





Összességében elégedett vagyok ezzel a készlettel, utazáshoz és otthoni használatra is jól funkcionál. A púderecset lehetne tömöttebb illetve a smoky eye ecset szőrei lehetnének picit hosszabbak, de a többinél nem tudok hiányosságot kiemelni. Mindegyik szépen kidolgozott nyéllel rendelkezik, egyáltalán nem látszik rajtuk hogy egy olcsóbb kategóriával van dolgunk, öröm kézbevenni őket. A szettet az Iparfümériánál tudjátok elérni, ITT, valamint többfajta összeállitású készlet is elérhető náluk.

A videót pedig itt tudjátok megnézni:


Melyik a kedvenc ecsetmárkátok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger