2015. december 8., kedd

Egyszerű karácsonyi manikűr matricával | NOTD

Idén karácsonykor valószinűleg nem nagyon lesz időm körmöt pingálni, jobban el leszek foglalva azzal hogy a karácsonyfa egyben maradjon :) de ettől függetlenül persze próbálkozom majd. Ehhez lesz segitségemre ez a cuki kis karácsonyi körömdiszitő szett amit még Angliában vásároltam és most végre fel is avattam!
 Tulajdonképpen mondhatjuk hogy a körömmatrica az egyik leges-leges-leges-leges legkönnyebb módja körmeink diszitésének és gyakorlatilag nulla kézügyesség kell hozzá, szóval bátran ajánlom mindenkinek! Ma már annyi cuki matricaszett kapható hogy tényleg győzzön az ember válogatni közülük. 
 Én idén egy ilyen mintás szettet választottam ami elég szines is igy vigyázni kell milyen alapra ragasztja az ember. Volt a szettben még a matricákon kivül egy kis piros lakkocska ami nagyon szuperül fed egy rétegben is. Illetve volt még egy jó nagy adag arany glitter.

Én első körben a karácsonyfát ragasztottam fel egyik ujjamra majd a biztonság kedvéért átmentem rajta egy fedőlakkal is. Pompás volt 3 napig simán, és akkor is a lakk adta meg magát először nem a matrica. Szóval az ünnepeket tuti túléli majd rajtam!



Ti szeretitek a körömmatricákat?

2 megjegyzés:

Tóth-Somogyi Noémi írta...

Nagyon cuki! :)

Anett írta...

Noémi: köszi!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger