2015. december 17., csütörtök

Egyszerű őszi(es) smink | FOTD

Tudom hogy borzasztó rég volt már smink a blogon, nekem is hiányzott, de végre minden összejött és sikerült pár tűrhetőt kattintanom indulás előtt!
Azért neveztem el őszi sminknek mert földszinekkel játszottam, de tulajdonképpen az év bármely szakában viselhető, még karácsonykor is mert egy kis arany is van benne. Tulajdonképpen nehéz dolgom volt mert ez a BH Day&night paletta annyi szint tartalmaz hogy percekig csak néztem mit mivel kenjek magamra, borzasztó, bár négy szemem lenne komolyan! Persze aztán maradtam a jól bevált natúr vonalnál, a barnánál, egyébként is családhoz mentünk, igy is furcsállták hogy ennyire ki vagyok festve. Pedig nem is voltam, csak épp elszoktak tőle ők is.
A mozgó szemhélyamra világos matt barna került amit egy kicsit sötétebb barnával satiroztam el fölfelé, a szemzugba és picit az alsó pillákhoz is arany szin került. Majd az alsó szempillatőnél még átmentem egy burgundi fényesebb szinnel. Picit kiemeltem a szemöldökcsontom és rendberaktam a szemöldököm, spiráloztam és lényegében ennyi a szemsmink.


Az arcomra csak egy kis CC krémet tettem hogy fogyjon már el különben kidobom, nem is értem minek használom - persze mert sajnálom kidobni - de nekem ez nem vált be, nagyon nem. Egy lehelletnyi bronzositó + pirositó és kész is. A számra szintén egy őszies, rezes árnyalat került.


Felhasznált termékek:



Ti szeretitek az ilyen nagyobb méretű palettákat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger