2012. március 18., vasárnap

Új Essence cuccok

A hétvégén nagy mázlim volt, és volt minden a Müllerben amit akartam venni az új Essence termékek közül. Minden újdonságot nem néztem végig mert siettünk, de ami a képzeletbeli listámon volt azokat csekkoltam! A végeredmény a következő lett:
Néhány újdonság és egy régi ismerős

Hoppá! Becsúszott egy Cadeavera önbarnító kendő is :) még sosem próbáltam de kíváncsi leszek mit tud!

Az Essence termékek között van egy átlátszó szempilla és szemöldök zselé is, ami nálam régi nagy kedvenc, már vagy 5 ilyet "elfogyasztottam", az újdonságok közül pedig a következők jöttek velem haza:
- Eyeshadow brush,
- Nail art special effect topper - 08 night in vegas (pelyhes)
- Nude glam nail polish - 04 iced latte
- Marble mania lipgloss - 01 peach and mix

Aki a Smokey eyes ecsetet szerette/szereti az ezt is fogja! Lassan ott tartok hogy egy pirosító ecsetet is be kéne szereznem hogy meglegyen a teljes kollekció. Remélem ezután minden ilyen szortiment cserekor jönni fog egy újabb típusú ecset és végül tényleg minden fajta ecsetet be tudunk majd szerezni az Essencetől.

A pelyhes lakkból az utolsót vettem le az állványról, pedig nyitás után nem sokkal érkeztem (gondolom nem töltötték újra), rögtön kipróbáltam és hát.....álomszép!
 Pelyhes és nude

Night in vegas

A Marble mania szájfények nagyon szépek voltak ezzel a márványos mintával, a barack színűt választottam mert ilyen natúr árnyalatú szájfényem csak egy van és az is már a végét járja. A többi szín is szép volt, talán még a lila az ami kicsit különlegesebb volt közülük. A fedése nem a legjobb, de mivel ez egy természetes árnyalat így megbocsátható, nem tudom a lila milyen lehet de gyanítom hogy az sem fed teljesen. Az applikátor...hát kicsit kemény (vagy érdes?) és nem vesz fel valami sok festéket, így kicsit pepecselni kell vele.

Nude körömlakkot mindenképp szerettem volna mert ami van az inkább barnás árnyalatú, amit kinéztem az pedig rózsaszínes. Egyik körmömön kíváncsiságból kipróbáltam és elég csíkos lett a végeredmény egy rétegben, remélem a második réteg után már nem lesz gond. Hoztam néhány színmintát is, hátha ez is segítség annak aki még vásárlás előtt áll:
Nude lakk - pelyhes - szájfény -->a sorrend

Még a krémes pirosító szerepelt a listámon, de kipróbálva már inkább vizes pirosítónak nevezném. Nagyon helyesen, ugyanis az honlapon is "water-based" szerepel a megnevezésben. Valamiért én mégis mást vártam. Egyedül a barack színűből lehetett valamit kihozni, ami számomra természetellenes fényt árasztott magából, a többi színt viszont hiába próbáltam semmi eredmény. Így ezt most otthagytam, de lehet még hagyom magam meggyőzni.

Ti miket vásároltatok az új termékek közül?

4 megjegyzés:

Lela írta...

"Remélem ezután minden ilyen szortiment cserekor jönni fog egy újabb típusú ecset és végül tényleg minden fajta ecsetet be tudunk majd szerezni az Essencetől." Ámen ámen :D
Tudom, hogy kicsit furin hangzik, de milyen a szájfény illata és íze? vagy van neki egyáltalán?

Thündérke írta...

A szájfény nagyon tetszik :$ persze a pelyheske is :) és én is tervezem az ecsetet megvenni :)

Biu írta...

A barnitó kendő mennyibe került?:O Meg azt is a Rossmannban vetted? Én még sosem láttam ilyet :D Kíváncsi leszek mennyire lesz jó. Am a pelyhes lakk nekem is nagyon tetszik, mondjuk műkörmöm van, de szerintem lábujjkörmön nyáron is ütne :D

Anett írta...

Lela: a szájfény illata vaníliás, a Sun club szájfényhez hasonlítanám, íze az nincs, olyan "szájfényízű" tehát nincs vanília íze :)

Biu: Müllerben vettem a barnító kendőt, 185 Forint volt. Még én sem láttam a CV márkában ilyen kendőt, remélem jól fog működni!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger