2012. március 30., péntek

Piros pelyhes - NOTD

Akár azt is adhattam volna címnek hogy "Gyorsan valami egyszerűt". Elővettem a kedvenc bordó lakkom, megkoronáztam a pelyheskével és elmentem aludni :) persze csak miután megszáradt.



Felhasznált termékek:
- Essence ultra strong nail repair,
- Butterfly - 66
- Essence - Night in vegas


Mindhárom lakkból egy-egy réteget használtam, szerencsére gyorsan is száradnak. És külön öröm hogy a pelyhest simán le lehet mosni mint bármely más lakkot, és nincs az a szenvedés vele mint egy csillámos lakknál!

Szép hétvégét Nektek!

2 megjegyzés:

Nóra írta...

jó páros :)

E73 bioarcapolas blog írta...

tetszik, jó a fotó is, pedig mennyire nehéz rendesen lefotózni, nekem nem is sikerült :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger