2012. március 6., kedd

The body shop - végre itthon is!

Egy újabb gyöngyszem jelenik meg a magyar szépségipar egén, nem más mint a The body shop! Végre itthon is kapható lesz ez a sokak által kedvelt, és még többek által áhított márka, a maga 1200 terméknél is nagyobb kínálatával. 

Ha Te is az áhítozók táborát erősíted mint én, már nem kell sokat várnunk:

NYITÁS
2012. április 3.
Aréna pláza

Egy kis ízelítő a kínálatból:
A különféle egzotikus testvajaktól, testradíroktól kezdve, a tápláló arcápolókon át egészen a száz százalékig bőrbarát dekorkozmetikumokig  számos termék várja a vásárlókat a márkaboltban. 

Bronzosítók
Sminktermékek

 Testápoló családok
 ...és még több gyümölcsös testradír

A The Body Shop® termékei természetes, a világ különféle tájairól
származó hatóanyagokra épülnek.
A The Body Shop® széles körben ismert
és népszerű testvajai például a Ghána északi részéről származó shea
vajnak köszönhetően egész nap táplálják a bőrt. Az Extra Virgin Minerals™
alapozó család hidegen sajtolt, extra szűz olívaolajat és rendkívül
finom ásványi pigmenteket tartalmaz, így szinte egybeolvad a bőrrel. A
népszerű The Body Shop® Vitamin E bőrápolók pedig az E-vitamin
segítségével óvják a bőrt az idő előtti öregedéstől, melyet az
Anyatermészet legnagyszerűbb hidratálójaként és erős antioxidánsként
tartanak számon a szépségápolás szakértői.

A The Body Shop® működését öt alapvető érték határozza meg, amelyeket
kiterjesztett partnereire és beszállítóira is :

Support Community Fair Trade – Támogatjuk a közösségi beszerzést
A The Body Shop® elsőként vezette be a méltányos közösségi beszerzést a
kozmetikai iparágban. A fenntartható program keretein belül a cég a
világ kevésbé ismert vidékein, nehéz körülmények között élő, alacsony
jövedelemmel rendelkező közösségektől vásárol alapanyagokat, ajándékokat
és kiegészítőket. A programnak köszönhetően a közösségek jobb
megélhetéshez jutnak, és bekapcsolódhatnak a világkereskedelembe,
amire más módon nem nyílna lehetőségük. A The Body Shop® a Fair Trade
eszméjének megfelelően a helyi felvásárlónál magasabb árat kínál a
termékekért, így járulva hozzá a közösségek életkörülményeinek
javításához, Nicaraguától Nepálon át Namíbiáig. A vállalat
kérésének megfelelően a közösségek a bevétel egy részét
közösségi projektek finanszírozására fordítják.  A programnak
köszönhetően, mára már a világ több mint 20 országában, 300,000
termelő profitál a Fair Trade kereskedelemből.

Defend Human Rights – Harcolunk az emberi jogokért
Kampányai során a vállalat olyan témákat választ, amelyek valamilyen
módon kapcsolódnak az emberi jogok védelméhez. Legutóbbi, most záruló
kampányuk a gyermekkereskedelem és a fiatalkorúak szexrabszolgaságának
növekvő ütemére hívta fel a figyelmet és kérelmezte ennek büntetőjogi
nevesítését.

Protect our planet – Óvjuk a környezetünket
A környezettudatos működés mindig fontos érték volt a The Body Shop®
számára.  Az elsők között vezette be a 100%-ig újrahasznosított PET
palackokból készült csomagolást a kozmetikai iparágban, melyekkel a
vásárlókat is motiválja a szelektív hulladékgyűjtésre. A cég
munkatársai folyamatosan keresik a természetes anyagokat és
összetevőket, és mindig újabb célokat tűznek ki maguk elé, amelyek
segítenek bolygónk erőforrásainak még okosabb felhasználásában.

Against Animal Testing – Ellenezzük az állatkísérleteket
A The Body Shop®, alapítványával és kampányaival, szintén az elsők
között kezdte meg a küzdelmet az állatkísérletek ellen.
Természetes alapanyagaik gondos megválasztásával és hatékony, modern
technológiával érik el, hogy állatkísérletek nélkül is biztonságosan
használható, az emberi bőrnek legjobb termékeket állítsanak elő. Csak
olyan beszállítókkal dolgozik, akik nem tesztelik állatokon az új
formulákat.

Activate Self-Esteem – Erősítjük a nők önbecsülését
A The Body Shop® elkötelezetten támogatja a nőket önbizalmuk
erősítésében. A cég hitvallása szerint a szépség belülről
fakad, és messze túlmutat a csinos külsőn. A vállalat a hirdetéseiben és
kommunikációjában szereplő modellek kiválasztása során is az őszinte,
természetes szépségre helyezi a hangsúlyt.


A The Body Shop®-ról:
A The Body Shop International alapítója, a néhai brit vállalkozó, Dame
Anita Roddick, nők generációja számára szolgált inspirációként, akik már
több mint 30 éve élvezik a The Body Shop® termékeit. Az 1976-ban
alapított The Body Shop International első boltja Brightonban, Anglia
déli partján nyílt, és mindössze 25, kézzel kikevert kozmetikumot
forgalmazott. Mára a The Body Shop International 2500-nál is több
üzletet üzemeltet, és több mint 1200 különféle terméket forgalmaz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger