2012. március 1., csütörtök

Circus confetti - NOTD

A tavasz beköszöntével előkaptam egy kissé elhanyagolt lakkom ami pont ehhez az évszakhoz illik, csillog-villog mint a tavaszi napsütés a Duna vizén :)


Alapnak az Astor Fash'n studio Fruity scent 121-es számú lakkját használtam, aminek én nem igazán érzek gyümölcs illatát, de a színét nagyon szeretem. Ez egy piszkos sötét rózsaszín, nem tudom jobban leírni, a képek teljesen visszaadják a színt. Egy rétegben van a körmömön, erre jött féloldalasan a circus confetti majd egy réteg fedőlakk. A képek két naposan készültek, itt-ott már látszik hogy a hajmosást bizony nem bírta, összesen 3 napig viseltem ezt a manikűrt, nálam ennyi kopás még elfért.

Ti hogyan köszöntöttétek a tavaszt?

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

csupasz körmökkel :( úgy utálom már :(

Monic írta...

Wow, ilyet nekem is! :D De jól néz ki!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger