2012. március 20., kedd

Night in vegas - NOTD

Természetesen erre a hétre már felavattam a pelyhes lakkot! Sokat gondolkodtam azon hogy melyik lakkom válasszam alapszínnek, mert szerintem sok függ a "kezdeteken", vagyis hogy jó legyen az első kombó! Végül az Opi - The One That Got Away árnyalatát választottam, mert ez a kedvenc lilás bogyó színű lakkom. Este lakkoztam és az első ujjamnál meg is ijedtem (mármint a pelyhes lakk felkenése után) hogy "de ez nem is látszik!!!" De egyszerűen csak arról van szó hogy az erős lámpafényben nem csillan meg olyan szépen mint a természetes napsugaraktól. Természetes nappali fénynél viszont csodálatosan látszik!
 Essence Night in vegas (pelyhes)




Csak egy rétegben használtam, szerintem így is nagyon látványos az eredmény! A száradási ideje átlagos, kb. 15 perc kell neki és nem követi el azt a hibát amit sok más fedőlakk megtesz, vagyis nem oldja fel az alatta lévő festéket. Pluszban fedőlakkot nem használtam rá, lehet hogy tartósság szempontjából nem lett volna rossz, de majd meglátom.

Nektek bejön a pelyhes?

9 megjegyzés:

Sharleez írta...

gyönyörű!!! nálunk még nem rakták ki sajnos, pedig borzasztóan szeretném! előbb-utóbb az enyém lesz:)

Thündérke írta...

Ez a pelyhes lesz az, ami haza jön velem :D

Nóra írta...

széép :) még mindig vadászom én is :/

E73 bioarcapolas blog írta...

Jól néz ki, nekem is van már 3 pelyhesem, de valahogy mindig a glittereseket használom, nagyon ügyesen fotóztad le, én is próbálkoztam de nem könnyű :)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Júújj de szépséges :)
Én épp most lakkozom a körmöm :P

pipacs írta...

KELL ilyen lakk, sajnos itt még nem rakták ki az új essencet... :S

Zitu írta...

Ahh de gyönyörű!Mivel itt még mindíg nem kapható,ezért beszereztem a Moyra pelyhest,sajna nem igazán jön be:(

Robin írta...

Most már végképp el kell mennem megnézni, nálunk kapható-e. Gyönyörű szép ez a kombináció és ügyes a fotós is! ;)

Monic írta...

Épp ma vettem meg, nagyon kíváncsi vagyok rá élőben. :) Már így fotón is gyönyörű!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger