2011. november 26., szombat

Tag: Mennyit ér az arcod?

Hát nem tudom de érdekes kérdés.....Nem fogok hazudni, pontosan tudom mikor mennyit költök szépségápolási szerekre, de ez minden mással is így van. Tehát nagy meglepetésre ugyan nem számítok a végösszeget illetően, mégis jó lesz egyben látni a dolgokat! A listában nem fognak szerepelni az arclemosók, arc és szemránckrémek, maszkok és az ecsetek sem, most csak a sminktermékekre koncentrálunk.
Az arcra való termékekkel kezdeném: a sminkelést a Garnier BB krémével kezdem, alapozót kb. félévente egyszer használok, arckrémet pedig a BB krém előtt is mindig használtam így nincs nagy változás. A müllerben vettem 2990 Ft-ért (20%-os akció volt, így igazából csak 2390 Ft volt kb.). Ha kell egy kis extra fedés akkor az Essence Pure Skin korrektorát használom, kb 800 Ft. Egy kis púderezés a Max Factor Creme Puff púderével 2800 Forintért (DM 50%-os kuponnal vettem így 1400 Ft). A NYX Peach árnyalatú pirosítómat használom leginkább, nagyon szeretem, szép természetes színe van, CC-ről rendeltem mikor még jó volt az árfolyam, így kb. 1300 Ft volt. Highlighternek Lora arcszínező gyöngyöket használok, ha jól emlékszem 290 Ft.
A szemre való termékek közül ők az abszolút kedvencek, amiket bármikor újravásárolnék: NYX Ultra Pearl Mania pigment - Walnut, szintén jó árfolyamon rendeltem, kb. 430 Ft. Rimmel sötétbarna mono szemhéjpúder, amit szemöldök rajzoláshoz használok, valamilyen újsághoz volt mellékelve, így 0 Ft. Essence gel eyeliner kb. 900 Ft. L.A. Colors paletta a kedvenc alapszíneimmel, szintén rendeltem kb 660 Ft. Az "év felfedezettje" MR paletta: 290 Ft. Szemhéjbázisnak már csak az Elf jöhet számításba, kb 1100 Ft, a színek intenzitásának kiemelésére pedig NYX JEP, kb. 680 Ft. Szemöldök rendszerezésre: Essence Lash and Brow mascara, kb 500 Ft. És a verhetetlen spirálom: Maybelline The Colossal Volume, kb. 1400 Ft.
A számra igazából nem sok hangsúlyt fektetek. Mostanában a CC rendelésem mellé kapott ajakápolót használom. Nyamm...de finom rágógumi illata van! És mivel kaptam így ingyen volt. Amúgy a legtöbbet használt szájfényeim halvány rózsaszínek, NYX Girls Round Lip Gloss, kb. 660 Ft és Essence Blossoms szájfény, kb. 600 Ft.

Egy gyors összesítés után a végeredmény: 13.400 Ft amit összességében nem tartok soknak, hiszen ezeket a termékeket nem egyszerre vásároltam meg, és nem is egy nap alatt használom el őket.

Te kiszámoltad már "mennyit ér az arcod"?

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

én is kiszámoltam már :) Holnap láthatod :D szerintem se sok a 13 ezer :)

Kinga írta...

Nagyon tetszett ez a poszt, jó cuccaid vannak :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger