2011. november 3., csütörtök

Hajas poszt

Mert ilyen még úgysem volt, és mert találtam egy remek ötletet a neten. Sok blogon is láttam már, illetve van róla videó is Youtube-on, de valahogy nem szoktam "hinni" az ilyen házi praktikáknak. Innen is köszi mindenkinek aki ajánlotta! Egyébként ezt a módszert először nappali hajviseletként láttam egy videóban, hát nem tudom hogy utcára kimennék-e így :) A technikáról röviden: fogsz egy zoknit, levágod az ujj részét feltekered. Majd a hajad a fejtetőn összefogod, ráhúzod a zokni-gyűrűt (esetleg bevizezed előtte a hajad) és a hajvégektől elkezded tekerni. Az én zokni - gyűrűm ilyen lett:

Nekem sikerült olyan szorosra tekerni elsőre hogy csatt nélkül is megáll magától és még csak nem is lötyög. Ebben a módszerben az tetszett meg, hogy lehet benne aludni! Imádom én a hajcsavarókat is, néha aludtam is benne, de az egy gyötrelem volt.

Lássuk az 'ilyen volt ilyen lett' sorozatot lépésenként:
hajmosás előtt - kócosan :)
vizesen
Ez a vizes kép azért lehet érdekes, mert én azt hittem egy bizonyos hossznál nagyobb hajat nem lehet feltekerni, de lehet! A lényeg hogy "felérjen" addig a kezed amíg a hajad, vagy kérj meg valakit hogy tekerje fel neked!
feltekerve
Nem lett pont a fejtetőn, de első próbálkozásra egész jó lett. Tekerés előtt, mikor a haj még copfban van, befújtam egy kis sima csapvízzel. Maga a tekerés folyamata nem tartott tovább fél percnél, pedig tartottam tőle hogy majd macerás lesz. Mondjuk azért azt nehezen hiszem hogy ez a technika nem árt a hajvégeknek, de ennyit egy hajvasalás alkalmával is "veszít" az ember. Délután 5-kor tekertem fel, másnap reggel 8-kor így nézett ki kibontás után:

Nem ilyen eredményre vártam, nekem ez túl loknis lett. Kifésülni nem mertem mert akkor leginkább egy pelyhes szénakazalra hasonlított volna. Azért nem rossz ez így sem, főleg hogy nagyon kényelmes volt benne aludni. Lehet hogy legközelebb vastagabb zoknit használok majd :)

Ti próbáltátok már ezt a módszert?

2 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Nagyon szuper lett! Én is kipróbáltam, most lépcsősre van vágva a hajam és nem olyan hosszú, úgyhogy egy darab nagy hullám lett benne, de legalább többnek néz ki a hajam mennyiségre, mint amennyi valójában. :D
A tied nagyon szép lett, nekem még növesztenem kell kicsit. :)

Thündérke írta...

Szerintem tök jó lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger