2011. november 14., hétfő

Deep jungle

Felavattam rendesen is a tegnap bemutatott Aldiban szerzett új palettámat. Használat közben már nem volt annyira zavaró hogy kemény a festék, és mivel alapot is használtam így a színek is szépen érvényesültek. Azt hiszem többször kellene zöldet használnom mert egészen tetszik magamon :) A mintán felfedezhető volt némi csillám de feltéve már nem találkoztam vele, szerencsére. Így matt lett a végeredmény amit nem is bánok. Még régebben láttam Miss Rose zöldes palettát ami fényes/csillámos volt, lehet hogy be fogom szerezni ha találkozok vele még valahol.


Mint két tojás?
Ti szeretitek a zöld színt?

2 megjegyzés:

Nóra írta...

szerintem is jól áll :) ezek a terepszínek azok,amiket kezdek megkedvelni mostanában :)

Makeupcakes írta...

Szuper szín és nagyon jól áll!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger