2011. november 2., szerda

Októberi kedvencek!

Hát ezen is túl vagyunk, már csak két hónap és karácsony! :) Nem tudom ki hogy van vele, de én már ilyenkor elkezdem a ráhangolódást.
Október nem hagyott bennem mély nyomot, amit mégis kiemelnék ebből a hónapból azok az új kiegészítőim. Óra, gyűrű, fülbevaló...őket szerettem leginkább.
Ezt az órát még a Glamour napokon szereztem be a New Yorkerben, és azóta barna felsőkhöz, vagy fekete szetthez bronz nyakláccal nagyon jól lehet kombinálni. A New Yorkerbe egyébként érdemes  benézni kiegészítőkért!
Új kedvencem most ez az extra nagy fekete köves gyűrű is.
És egy szintén extra méretű fülbevaló, amit "élőben" itt és itt is láthattatok már. Egyébként ezt a három kiegészítőt általában együtt is szoktam viselni.

Sminkek terén egy nagy újdonság volt ebben a hónapban, mégpedig a Garnier BB krémje, tesztet itt találtok róla. Azóta is napi szinten ezt használom reggel, ezzel kiváltva a nappali arckrémet és az alapozót. Most, hogy erősen beleléptünk a fűtési szezonba, a bőröm is kezd szárazzá válni, de a BB krém után hajlamos az átfényesedésre is. Így kell találnom hozzá/fölé egy jó mattító púdert (ma irány a DM, még nem váltottam be az 50%-os kupont úgysem). A két csillámos körömlakk azért került a képre mert nem gondoltam volna hogy nekem ezek tetszeni fognak, de kellemes meglepetést okoztak :) Az elf Studio matte lip color pedig magában és szájfénnyel is remek őszi üde szín a szájra. A Lora palettát pedig szerintem már nem kell bemutatnom :)

Végül jöjjenek a Ti kedvenceitek ebben a hónapban

Remélem a november is ilyen szuperül fog majd telni! :)

2 megjegyzés:

TheMakeupwoman írta...

Az óra nagyon szép :) Megkérdezhetem mennyibe került?

Anett írta...

The Makeupwoman: persze hogy meg:) 2990 Ft volt, mínusz 20% ugye

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger