2011. november 30., szerda

Megérkezett az Elf csomagom :)

A múlt héten volt egy szuper akció az Elf-nél, minden termékre 40% kedvezményt adtak. Ezt muszáj voltam kihasználni mert eléggé fogyóban van a kedvenc szemhéjalapozóm. Valamint szerettem volna kipróbálni egy-két terméket, mint például a szempillaspiráljaikat. Ebből rögtön két fajtát is választottam, az egyik szilikon kefés, a másik pedig tulajdonképpen kettő az egyben, mert az egyik fele vízálló a másik pedig normál.
 Ezeket tartalmazta a csomag:
  • studio pigment eyeshadow - magical maroon
  • Eyebrow Treat and Tame  - dark       
  • plumping lip glaze  - Fuchsia Fanatic       
  • Nail Polish - Nude       
  • Earth and Water Mascara Duo - Noire   
  • Eye Shadow Brush   
  • Liquid Eyeliner       
  • Eyeshadow Primer     Eyeshadow Primer (Sheer)   
  • Eye crease brush
  • Mineral Infused Mascara - Black   
 Persze rögtön mindent kipróbáltam, hát voltak azért meglepetések ... jók és rosszak is. Megint lett olyan ami színben nem passzol hozzám (szemöldök formázó), nem értem a dolgot mert Dark-ot rendeltem és az is van ráírva, de ez egy világosbarna szín. Készítettem egy swatchot is amiről lehetett, de majd sminkben/tesztben ha már használtam úgyis fel fognak tűnni.

A körömlakkot ma biztosan kipróbálom (alig várom már hogy lemoshassam magamról ezt a francia lakkozást....).

Melyikről jöjjön először részletesebb leírás?

3 megjegyzés:

Thündérke írta...

húúú szájfény :$ aztán az összes :D

Nóra írta...

+ 1 szavazat a szájfényre. sok szépség *-*

Marcsi Kincsesládikája írta...

Ez igen! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger