2011. november 26., szombat

A hetem sminkekben

Gondoltam érdekes összeállítás kerekedhet egy heti sminktermésből (minek nevezhetném, talán EOTW??). Legalább én is láthatom mennyire vagyok változatos a színek terén ha már az időjárás ilyen szürke. Lássuk, hogyan alakult a hetem:
hétfő - rózsaszín feketével
kedd - réz és kék
szerda - lila
csütörtök - barna
péntek - holografikus rózsaszín :)
Érdekes volt így egyben látni a heti színeket, most azt mondanám hogy túl változatos, olyan mintha egy kisgyerek kifestőkönyvét nézegetném....lehet nem csinálok több ilyen összeállítást....

4 megjegyzés:

Coco - Chanel írta...

A szerda-csütörtök-péntek a kedvencem :) *Chanel

Nóra írta...

szerintem pedig mindegyik jó lett nagyon :))

n_norii. írta...

nekem a szerda-csütörtök nagyon ütős :))

Thündérke írta...

Hétfő szerda csütörtök <3 :D lehet még ilyen bejegyzés :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger