2019. január 13., vasárnap

2018-as szépségápolási kedvencek (VIDEÓ)


Sziasztok! Idén sem szerettem volna kihagyni a tavalyi éves kedvenceket, így íme, videóban hoztam el most Nektek! Nagyon nehéz volt válogatnom, de nem akartam egy végtelen listát hozni, pedig tényleg olyan szerencsés helyzetben vagyok hogy nagyon sok terméket kipróbáltam (kipróbálhattam) tavaly és a legtöbb szuper is volt!



Drogériás termékek közül válogattam, hiszen az év 90%-ában én is ilyen termékeket használok, amiket tudok nagyon imádni is, pedig hát egyszerűek és még olcsók is. Vagy lehet pont ez az egyik ok amiért imádom őket? Lehet! Ha kíváncsiak vagytok az én kedvenceimre akkor nézzétek meg a videót itt:





Nálatok mik voltak a tavalyi befutó termékek?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger