2019. január 14., hétfő

Loz - Legó hasonmás?


Sziasztok! Rendhagyó posztot hoztam mára, bár szeretnék majd néha játékokról is írni, bár inkább abból a szempontból hogy nálunk mik váltak be és mik nem. De ez most egy kicsit elmélkedős, kicsit teszt jellegű bejegyzés lesz a lego utánzatokról. Vágjunk bele!


Még decemberben kaptam egy kupont a Dresslily webáruháztól, hogy válasszak a kínálatukból bemutatásra amit szeretnék. Nézegettem a ruhákat és egyszer csak szembe jött velem ez a négyes kis doboz együttes, amik 1-1 városrészletet reprezentálnak, és már első ránézésre is egyből a klasszik lego jutott róluk eszembe. Mivel ezeket általában 5 éves kortól szokták ajánlani, mármint az alap építős készleteket, így gondoltam miért ne próbálnánk ki, maximum ha nagyon nem megy majd elrakom 1-2 évre. Gyorsan rá is nyomtam a rendelésre, majd pedig kicsit lejjebb görgetve elolvastam a leírásukat is. Az első meglepetés akkor ért, mikor megláttam milyen darabszámúak ezek a készletek, 140-160 körül mozognak, másodszor pedig az lepett meg hogy 14 éves kor felett ajánlják.


Az építőjátékokat itt találjátok:
Tűzoltóság: https://www.dresslily.com/loz-abs-street-view-architecture-building-block-159pcs-product1910927.html
Pizzéria: https://www.dresslily.com/loz-abs-street-view-architecture-building-block-126pcs-product1910924.html
Templom: https://www.dresslily.com/loz-abs-street-view-architecture-building-block-159pcs-product1910926.html
Szerelő műhely: https://www.dresslily.com/loz-abs-theater-architecture-building-block-146pcs-product1910925.html


A szerelőműhely


Természetesen nagyon kíváncsi voltam a minőségére, hiszen ilyen építős játékot lehet találni kisebb gyerekeknek valót is, ráadásul nagyon különleges szettekben is. Úgy voltam vele ha ezeknek jó a minősége lehet hogy beruházok valami Duplo hasonmásba a csajoknak. Szerencsére ilyen tekintetben nincs vele probléma, egyetlen furcsaság nekem a mérete volt, szerintem kisebb mint a hagyományos lego-é. Viszont nagyon jól kidolgozott benne a legkisebb elem is, technikailag jól kitalálták, nem csak szabvány kockákból áll, ezért nagyon mutatós és van benne kihívás építés közben. Minden szetthez jár természetesen építési útmutató is. 


Összességében minőségre nem lehet kifogás vele szemben, azt hogy kompatibilis-e az eredeti lego-val azt nem tudom, készítettem egy képet mérőszalag mellett is, hátha ez segítség nektek. Amilyen lego árak vannak mostanság, megéri színesíteni a gyerekek városkáját egy-két ilyen épülettel is. Sajnálom hogy csajos szettet nem láttam az oldalon, de ha találok ezek után, akkor tuti jönnek haza azok is!




Ti próbáltatok már lego hasonmásokat, vagy maradtok az eredetinél?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger